انتشار جزئیات به‌روزرسانی جدید بازی PUBG New State Mobile

بازیکنان می‌توانند به‌طور کامل از شاتگان MP-155 Ultima در نقشه‌ی جدید برای مبارزات نزدیک استفاده کنند. این شاتگان نه‌تنها یک سلاح ایده‌آل برای مبارزه‌ی تن به تن است بلکه بازیکنان می‌توانند آن را با استفاده از انواع نشانه، سرلوله و تجهیزات الحاقی دیگر شخصی‌سازی کنند تا به میزان آسیب یا کنترل بیشتری دست یابند. همچنین با در دسترس قرار گرفتن گزینه‌های سفارشی‌سازی اسلحه، بازیکنان قادر هستند یک ماشه‌ی تمام خودکار را برای افزایش سرعت شلیک به این شاتگان اضافه کنند که البته این اقدام با کاهش کنترل اسلحه و افزایش لگد آن همراه خواهد بود.

در به‌روزرسانی جدید بازی PUBG New State Mobile یک Survivor Pass جدید با موضوع Honey Becca از جناح New State را شاهد هستیم. همچنین قسمت جدید مأموریت‌های Troi به بازی اضافه می‌شوند و زمانی‌که بازیکنان این مأموریت‌ها را کامل کردند، این فرصت را خواهند داشت که تمام لباس‌ها و پوسته‌های Honey را به‌صورت رایگان دریافت کنند. بازیکنانی که Premium Pass را خریداری کرده‌اند، می‌توانند مجموعه لباس Choco Vanilla و جوایز اضافی را نیز به‌دست آورند.

شرکت کرفتون جزئیات به‌روزرسان جدید بازی PUBG New State Mobile را منتشر کرد که محتویات زیادی را برای بازیکنان در بر دارد.

PUBG New State Mobile یک بازی بتل رویال و رایگان است که هم‌اکنون روی گوشی‌های هوشمند اندروید و iOS در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

از دیگر گزینه‌های سفارشی‌سازی اسلحه‌ها می‌توان به امکان قرار دادن یک صداخفه‌کن پیشرفته روی C2 SKS اشاره کرد که علاوه‌بر کاهش صدای تیراندازی، آسیب گلوله را نیز افزایش می‌دهد. بااین‌حال استفاده از این آیتم می‌تواند روی لگد و آتش اسلحه تاثیر منفی بگذارد. همچنین بازیکنان قادر خواهند بود یک نارنجک‌انداز را روی اسلحه AKM خود استفاده کنند.

بخوانید  بهترین هدست های بازی هفته

مبارزه برای رسیدن به دراپ در بازی PUBG New State Mobile

تیم توسعه‌ی PUBG New State Mobile باتوجه‌به بازخورد جامعه‌ی مخاطبان، بهبودها و تغییراتی را در رقابت‌های Troi Extreme اعمال کرده است؛ بدین صورت که سرعت کوچک‌ شدن دایره‌ی آبی افزایش یافته تا مدت زمان رقابت‌ها کاهش پیدا کند. همچنین به‌جای افتادن یک ایردراپ در هر فاصله زمانی، چندین دراپ مختلف در سراسر نقشه به زمین خواهند نشست. درنهایت کرفتون اعلام کرد که آیتم‌های ارائه‌شده به بازیکنان با ورود به Troi Extreme تغییر خواهند کرد.

نقشه بازی PUBG New State Mobile

شما در پایان می‌توانید نظرات خود درباره‌ی به‌روزرسان جدید PUBG New State را با ما به اشتراک گذارید.



منبع

Exhibit Hall یک نقشه‌ی چهار در مقابل چهار است و اولین تیمی که به امتیاز ۴۰ برسد، برنده‌ی رقابت خواهد بود. وقتی بازیکنی در این نقشه بمیرد، دیگر در نقطه‌ای ثابت باز نخواهد گشت و سازندگان برای این کار ۱۰ منطقه از نقشه را در نظر گرفته‌اند تا بازیکنان به‌صورت تصادفی در نقاط مختلفی به دور رقابت بازگردند.

به‌تازگی شرکت کرفتون خبر داد که به‌روزرسانی جدیدی را برای بازی PUBG: New State Mobile منتشر خواهد کرد. این به‌روزرسانی بزرگ شامل یک نقشه‌ی جدید به نام Exhibit Hall برای Team Deathmatch، شاتگان MP-155 Ultima، گزینه‌های سفارشی سازی اسلحه، نسخه‌ی نهم Survivor Pass و بهبودهای اساسی برای حالت Troi Extreme خواهد بود.

شخصیت‌های بازی PUBG New State Mobile