انتشار تصاویر و جزئیات جدید بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon

هیدتاکا میازاکی کارگردان اصلی بازی بود، اما ماسارو یامامورا اکنون مسئولیت کارگردانی را بر عهده گرفته است. یامامورا در توسعه سری Dark Souls و بازی Bloodborne نقش داشته و اخیراً به عنوان طراح اصلی Sekiro: Shadows Die Twice بوده است. در پایان می توانید جدیدترین تصاویر منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید.

انتشارات Bandai Namco و استودیوی FromSoftware در مراسم جوایز بازی امسال از Armored Core 6: Fires of Rubicon رونمایی کردند. این بازی آخرین نسخه از این سری خواهد بود که قرار است پس از Armored Core: Verdict Day در سال 2023 بر روی پلتفرم رایانه شخصی و کنسول های نسل هشتم و نهم سونی و مایکروسافت عرضه شود. به تازگی Framsofter جزئیات و تصاویر جدیدی از داستان و گیم پلی این بازی منتشر کرده است.

استودیوی FromSoftware تصاویر و جزئیات جدیدی از بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon منتشر کرده است.

به جای یک بازی دیگر شبیه به Souls، Armored Core 6 یک بازی اکشن جدید خواهد بود که دو شرکت Bandai Namco و FramSoftware بر اساس تجربه به دست آمده در طول توسعه محصولات مشترک اخیر خود توسعه خواهند داد. سازندگان می گویند: «ترکیب تخصص دیرینه FromSoftware در بازی های مکانیکی با گیم پلی قدرتمند آن ها، Armored Core 6: Fires of Rubicon یک تجربه اکشن جدید خواهد بود.

بازی Armored Core VI: Fires of Rubicon اثر جدید استودیوی ژاپنی From Software

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

همانند بازی های قبلی این سری، در Armored Core 6 بازیکنان کنترل یک ربات را به دست می گیرند و آزادانه در ماموریت های سه بعدی سریع حرکت می کنند. نبردهای به هم ریخته بازی شامل تیراندازی و ضربات فیزیکی زیادی است که فقط با ماشین های واقعی به دست می آیند. همانطور که در گزارش های فاش شده در اوایل سال جاری مشخص شد، داستان بازی حول یک ماده عجیب در سیاره روبیکون 3 می چرخد. اگرچه این ماده در ابتدا به عنوان منبع انرژی استفاده می شد، اما همچنان به مصرف سیاره و ستاره های اطراف ادامه داد و ستاره سوزان را ایجاد کرد. سیستم. تقریباً 50 سال بعد، این ماده دوباره ظاهر شد و شرکت ها و گروه های مقاومت بر سر در اختیار داشتن آن با هم درگیر شدند. به عنوان یک مزدور مستقل، بازیکنان در این جنگ برای مواد ارزشمند شرکت خواهند کرد.

بخوانید  The Boondock Saints در دنباله ای بر فیلم «گسترش جهان» دوباره جهنم را برافراشته خواهد کرد.