انتشار تریلر معرفی مستند Hideo Kojima: Connected Worlds


Hideo Kojima: Connected Worlds، مستندی درباره زندگی حرفه ای سازنده بازی افسانه ای ژاپنی به زودی منتشر می شود.

دیروز، کوجیما پروداکشنز تریلر رسمی از مستند Hideo Kojima: Connected Worlds را منتشر کرد که به آثار و تأثیرات خالق سری متال گیر و Death Stranding می پردازد. بر اساس اخبار منتشر شده، کارگردانان بزرگی چون گیلرمو دل تورو، نیکلاس وندینگ رفن و جورج میلر نیز از جمله کسانی هستند که در این مستند حضور داشتند تا به بحث درباره آثار کوجیما بپردازند.

طبق اطلاعات به اشتراک گذاشته شده، این مستند همچنین به طور خاص به جزئیات راه اندازی اولین استودیوی مستقل کوجیما در سال 2015 و مراحل اولیه ساخت Death Stranding خواهد پرداخت. علاوه بر کوجیما پروداکشنز، شرکت مستقل تولید فیلم Filmworks و PlayStation Studios نیز از دیگر تهیه کنندگان این مستند محسوب می شوند. در ادامه می‌توانید اولین تریلر بازی Hideo Kojima: Connected Worlds را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

این مستند 60 دقیقه ای به کارگردانی گلن میلنر کارگردان بریتانیایی Handmade in Hull برای اولین بار در تاریخ 17 ژوئن در جشنواره فیلم Tribeca Games در نیویورک به نمایش در می آید. با این حال، اطلاعات بیشتری در مورد تاریخ انتشار و جزئیات نسخه های نمایش خانگی این مستند توسط Kojima Productions منتشر نشده است. اما می توان انتظار داشت که اطلاعات بیشتری در هفته های آینده منتشر شود.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

بخوانید  Helldivers 2 Battle Pass – همه پوسته‌های Warbond، احساسات و پاداش‌ها