انتشار تریلر معرفی بازی Lysfangha The Time Shift Warrior

این بازی قرار است در سال 2023 توسط استودیو منتشر شود دروازه شنی و Spot Light برای رایانه شخصی از طریق Steam در دسترس است. در زیر می‌توانید تریلر معرفی بازی Lysfangha The Time Shift Warrior را تماشا کنید.

بازی جدید هک اند اسلش تاکتیکی Lysfangha The Time Shift Warrior با یک تریلر در Summer Game Fest 2023 به طور رسمی معرفی شد. با محیط بازی ادغام شده تا ارتشی از نیروهای خود را ایجاد کنید و آن را در طول بازی توسعه و تقویت کنید، این بازی یک بازی هیجان انگیز را ارائه می دهد. و تجربه ای کاملا جدید برای طرفداران این سبک.

iPins، اسپانسر پوشش زنده ZOOMG از جشنواره بازی تابستانی، کارت های هدیه پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو را با کد تخفیف ZOOMG خریداری کنید.

دانلود از آپارات

ظاهراً بازی جدیدی که اکنون معرفی شده است به نام Lysfangha در ابتدا فقط یک پروژه دانشجویی بوده است که در ISART Digital به عنوان بهترین پروژه دانشجویی Pégases 2022 انتخاب شده است. اکنون با حذف یک “h” از نام Lysfangha، این پروژه به یک بازی ویدیویی تجاری بزرگ تبدیل شده است و توسط لیبل Quantic Dream منتشر خواهد شد.

در جریان رویداد Summer Gamefest 2023، بازی جدید Lysfangha The Time Shift Warrior به همراه اولین تریلر سینمایی بازی نمایش داده شد.