انتشار تریلر عرضه نسخه PC بازی Spider-Man: Miles Morales

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

بر اساس جزئیات منتشر شده، می دانیم که دارندگان کنترلر DualSense می توانند در هنگام اجرای بازی با اتصال سیمی این کنترلر از طریق درگاه USB، از تجربه بازی Spider-Man: Miles Morales با بازخورد لمسی و تریگرهای تطبیقی ​​نیز لذت ببرند. علاوه بر این، امکان شخصی سازی کامل تمام دستورات و کنترل های درون بازی بر روی ماوس و صفحه کلید نیز وجود دارد.

بر اساس اطلاعاتی که قبلا منتشر شده بود، نسخه PC این بازی علاوه بر پشتیبانی از قابلیت های تصویر فوق عریض و نرخ فریم نامحدود، فناوری های Nvidia Reflex برای کاهش تاخیر ورودی و ضد نام مستعار اختصاصی Nvidia به نام Nvidia DLAA که از الگوریتم های هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت نهایی بازی و در نهایت، از فناوری های بازسازی تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی انویدیا، یعنی نسل دوم و سوم DLSS نیز استفاده می کند.

دانلود از آپارات

تریلر انتشار نسخه PC بازی Spider-Man: Miles Morales صحنه هایی از داستان این بازی را نشان می دهد.

علاوه بر این، تمامی کاربرانی که این بازی را از فروشگاه های استیم و اپیک گیمز پیش خرید کنند، علاوه بر دو پوسته TRACK و پوسته انحصاری Into the Spider-Verse، در زمان پایان بازی، سه امتیاز مهارت و آیتم Gravity Well را نیز دریافت خواهند کرد. منتشر شد. البته امکان دسترسی به این موارد در حین گیم پلی نیز وجود دارد، سونی اخیرا تایید کرده است که تمامی کاربران نسخه استیم این بازی که اکانت شبکه پلی استیشن را به اکانت استیم خود متصل می کنند، امکان دریافت دو مهارت اضافی و دسترسی زودهنگام را خواهند داشت. پوست منحصر به فرد Miles Morales 2099.

بخوانید  حقوق از نرم افزار کمتر از میانگین حقوق استودیوهای ژاپنی است

پیش از این نیز تایید شده بود که این نسخه از بازی که توسط استودیوی هلندی Nixxes Software ساخته شده است، قابلیت پردازش و عملکرد با نسبت تصویر 48:9 را در بستر سه مانیتور متصل و فناوری Nvidia Surround خواهد داشت. تکنولوژی ردیابی در ادامه می‌توانید تریلر انتشار این بازی را تماشا کنید.

همزمان با انتشار نسخه PC بازی Spider-Man: Miles Morales، استودیو Insomniac و سونی تریلر جدیدی از این بازی منتشر کرده اند که طرفداران را با دنیا و چالش هایی که مایلز مورالس در این بازی با آن روبروست آشنا می کند.