انتشار تریلر داستانی جدید بازی Wo Long: Fallen Dynasty

بازی Wo Long: Fallen Dynasty در نمایشگاه Xbox و Bethesda به نمایش درآمد. این اثر توسط استودیوی بازی سازی Team Ninja ساخته شده است که سابقه خوبی در ساخت بازی های سبک هک اند اسلش دارد. اثری در سبک اکشن نقش آفرینی که الهام زیادی از آثار Soulzlike می گیرد و داستان آن در چین و دوران سه پادشاهی با امپراتوری هان می گذرد. Koei Tecmo وظیفه انتشار این بازی را بر عهده دارد.در جدیدترین اخبار دنیای بازی، تریلر داستانی جدیدی از این بازی منتشر شده است. داستان این بازی حول محور یک اکسیر مرموز است که می تواند کلید جاودانگی باشد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را تماشا کنید.

همچنین می توانید نگاهی به بازی دمو Wo Long: Fallen Dynasty بیندازید آخرین نسخه یک گیمر را کشف کنید.

در این ویدیوی تقریباً سه دقیقه ای، تصاویر سینمایی مختلفی از این اثر هنری و همچنین بخش هایی از گیم پلی Wo Long: Fallen Dynasty را مشاهده می کنیم. با قهرمانانی مانند Liu Bei، Cao Cao و Sun Jian، کاربران درگیر نبردهای عظیم با موجودات افسانه ای می شوند. بازی Wo Long: Fallen Dynasty در تاریخ 3 مارس (12 مارس) برای کاربران کنسول Xbox Series X در دسترس خواهد بود. ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و رایانه شخصی شامل خواهند شد. از طرفی افکت مذکور از روز اول عرضه در اختیار مشترکین سرویس Game Pass قرار خواهد گرفت.

دانلود از آپارات

به تازگی تریلر جدیدی از بازی Wo Long: Fallen Dynasty منتشر شده است که در آن بیشتر با تاریخچه این اثر آشنا می شویم.

بخوانید  اعلام زمان انتشار Kerbal Space Program 2 روی پی‌ سی به‌صورت ارلی اکسس
نظر شما چیه؟ چه انتظاری از این بازی دارید؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.