انتشار تریلر جدید فیلم پینوکیو دیزنی با بازی تام هنکس

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم Pinocchio منتشر شده است. در تریلر جدید فیلم پینوکیو شاهد زنده شدن یک اسباب بازی چوبی به یک پسر بچه هستیم که در ادامه پینوکیو می‌خواهد به یک پسر واقعی تبدیل شود و حالا راهی یک ماجراجویی بزرگ در یک دنیای پر خطر شده است. در همین حال پدر ژپتو با بازی تام هنکس تلاش می‌کند تا پینوکیو را پیدا کند و به خانه بازگرداند. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

تام هنکس در نقش پدر ژپتو، بنجامین ایوان اینزورث در نقش پینوکیو، جوزف گوردون لویت در نقش جیمینی کریکت، سینتیا اریوو در نقش پری آبی، لوک ایوانز در نقش کوچمن شرور، کیگان-مایکل کی در نقش جانِ راستگو و لورین براکو در نقش سوفیا، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Pinocchio حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. رابرت زمکیس با سابقه‌ی کارگردانی فیلم Back to the Future و فیلم Forrest Gump، وظیفه کارگردانی فیلم پینوکیو را بر عهده داشته است.

والت دیزنی دومین تریلر فیلم Pinocchio را منتشر کرده است که در این تریلر شاهد ماجراجویی پینوکیو در یک دنیای پر خطر هستیم.

علاوه‌بر کارگردانی، زمکیس به‌همراه کریس ویتز و سایمن فارنابی در نوشتن فیلمنامه فیلم Pinocchio نیز نقش داشته است. فیلم Pinocchio داستان آشنا خلق یک پسر چوبی توسط یک مرد تنها به‌نام ژپتو را دنبال می‌کند که به یک پسر بچه چوبی تبدیل می‌شود که حالا پینوکیو در تلاش است تا به یک انسان و پسر بچه واقعی تبدیل شود. فیلم پینوکیو درواقع بازسازی لایو اکشن انیمیشن Pinocchio است که خود انیمیشن اقتباسی از داستان ماجراهای پینوکیو اثر کارلو کلودی بود.

بخوانید  Fortnite و Creed 3 Crossover این هفته به فروشگاه آیتم می آیند



منبع

دانلود از آپارات

پدر ژپتو با بازی تام هنکس و پینوکیو در پوستر جدید فیلم Pinocchio

حتما بخوانید:

    • بهترین فیلم های کمدی ۲۰۲۲ که منتظرشان هستیم | از سونیک ۲ تا اشباح

فیلم Pinocchio در تاریخ ۸ سپتامبر امسال (۱۷ شهریور) از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. علاوه‌بر تریلر، والت دیزنی پوستر جدیدی فیلم Pinocchio را نیز منتشر کرده است که تمرکز این پوستر روی پینوکیو و پدر ژپتو است: