انتشار تریلر جدید فصل دوم انیمیشن Cuphead نتفلیکس

فصل دوم انیمیشن The Cuphead Show در تاریخ ۱۹ آگست (۲۸ مرداد) از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد، اما نتفلیکس تعداد دقیق قسمت‌های فصل دوم انیمیشن کاپهد را اعلام نکرده است.



منبع

جرد و چاد مولدنهائر که وظیفه ساخت بازی کاپهد را بر عهده دارند، برای ساخت سریال The Cuphead Show نیز بازگشته‌اند. ترو والنتینو در نقش کاپهد، فرانک تودارو در نقش ماگمن، لوک میلینگتون-دریک در نقش دویل، جو هانا در نقش الدر کتل، وین بردی در نقش کینگ دایس، جیم کانروی در نقش اولی بالب و گری گریفین در نقش Ms. Chalice، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن The Cuphead Show حضور داشته‌اند.

فصل دوم انیمیشن The Cuphead Show درواقع براساس اتفاقات بازی Cuphead: The Delicious Last Course تولید شده است که این بازی در تاریخ ۳۰ ژوئن (۹ تیر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه شد. کاربران بازی Cuphead می‌توانند با پرداخت ۸ دلار صاحب بسته الحاقی The Delicious Last Course شوند. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

شبکه نتفلیکس به‌تازگی تریلر جدید و رسمی فصل دوم انیمیشن The Cuphead Show را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدید زیادی است.

دانلود از آپارات

ماه اسفند گذشته و پس از پخش ۱۲ قسمت اول انیمیشن The Cuphead Show، نتفلیکس از تمدید این انیمیشن برای فصل دوم خبر داد و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فصل دوم انیمیشن Cuphead منتشر شده است. این تریلر درواقع تریلر رسمی فصل دوم انیمیشن کاپهد در آن کاپهد و ماگمن با ماجراهای جدیدی مواجه خواهند شد و Ms. Chalice نیز آن‌ها را در بخشی از این داستان‌ها همراهی خواهد کرد.

بخوانید  نظرسنجی نشان می‌دهد که طرفداران بازی‌های سنتی را ترجیح می‌دهند، اما بازی‌ها به عنوان یک سرویس غالب هستند