انتشار تریلر جدید سریال Willow دیزنی

تماشا از یوتیوب

لوکاس فیلم در جریان رویداد D23 امسال تریلر جدید و رسمی سریال Willow را منتشر کرده که حاوی تصاویر زیادی از اتفاقات این سریال است.

روز گذشته و در جریان برگزاری پنل لوکاس‌فیلم و مارول استودیو در رویداد D23، لوکاس‌فیلم تریلر جدیدی از سریال Willow را منتشر کرد. این سریال فانتزی که دنباله مستقیم فیلم Willow محصول سال ۱۹۹۸ خواهد بود، داستان ماجراجویی‌های جدید ویلو آفگود با بازی وارویک دیویس و خانواده او چندین سال پس از حوادث قسمت اول و در مواجهه با خطری ناشناخته که قصد نابودی دنیا را دارد روایت می‌کند.

وارویک دیویس، الی بمبر، روبی کروز، ارین کلیمن، تونی ریوولوری، آمر چادا پتل، دمپسی بریک، روزابل لورنتی سلرز، تالیسا گارسیا و رالف اینسون، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Willow حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جاناتان کاسدان، نویسنده فیلمنامه فیلم Solo: A Star Wars Story، به‌عنوان شورانر و نویسنده در سریال Willow حضور دارد و وندی مریکل، تهیه‌کننده سریال Arrow، به‌عنوان دستیار شورانر به او در ساخت این سریال فانتزی کمک کرده است.

ران هاوارد، کارگردان و باب دالمن نویسنده فیلم‌نامه قسمت اول این سری به‌عنوان خالقان مجموعه‌ی Willow درکنار برایان گریزر و کاتلین کندی تهیه‌کنندگی این سریال را برعهده خواهند داشت. قسمت اول سریال Willow در تاریخ ۳۰ نوامبر (۹ آذر) از شبکه‌ی دیزنی پلاس پخش می‌شود. استفن وولفندن دو قسمت ابتدایی این سریال را کارگردانی کرده است. شما می‌توانید جدیدترین تریلر سریال Willow را در ادامه تماشا کنید و شاهد پوستر جدید این سریال باشید.

بخوانید  تاکید سگا بر عدم تاخیر زمان عرضه Sonic Frontiers

نظر شما کاربران یک گیمر در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.



منبع

پوستر جدید سریال Willow

در سریال Willow، ویلوو و تیمش قرار است به شاهدخت کیت در یافتن و نجات برادر دوقلویش کمک کنند همچنین در رویداد D23 اعلام شد کریستین اسلیتر، برنده‌ جایزه‌ی گلدن گلوب که بیشتر برای بازی در سریال Mr. Robot شناخته می‌شود، در نقش یک شخصیت معرفی نشده به تیم بازیگران این سریال پیوسته است. اسلیتر اخیرا به ریبوت سریال The Spiderwick Chronicles شبکه‌ی دیزنی پلاس نیز پیوسته است.