انتشار تریلر جدید بسته الحاقی Plazas & Promenades بازی Cities Skylines

تریلر جدید بسته الحاقی Plazas & Promenades بازی Cities Skylines منتشر شده است که به نمایش ساختمان‌ها و سایر ویژگی‌های آن می‌پردازد.

بازی Cities Skylines هم‌اکنون روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس قرار دارد. مشترک‌های پلی استیشن پلاس اکسترا، پلی استیشن پلاس پریمیوم/دیلاکس و گیم پس می‌توانند بدون پرداخت هزینه جداگانه به تجربه‌ی بازی Cities: Skylines بپردازند.



منبع

مناطق پیاده‌رو و سه قانون جدید:

  • رانندگی آرام که حداکثر سرعت مجاز را در مناطق پیاده‌رو در تمامی راه‌ها به جز بزرگراه‌ها به ۲۰ مایل در ساعت محدود می‌کند.
  • ممنوعیت استفاده از شکر که امید به زندگی را در شهروندان مناطق پیاده‌رو افزایش، اما شادی آن‌ها را کاهش می‌دهد.
  • موسیقی خیابانی که شادی و آلودگی صوتی را در مناطق پیاده‌روی تجاری افزایش می‌دهد.

شرکت Paradox Interactive، ناشر Cities Skylines به همراه استودیو Colossal Order، توسعه‌دهنده‌ی بازی با انتشار ویدیویی جدید از محتویات بسته الحاقی تازه با نام Plazas & Promenades رونمایی کردند.

دانلود ویدیو از آپارات

از جمله محتویات این بسته الحاقی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بسته الحاقی Plazas & Promenades در تاریخی نامشخص با قیمت ۱۵ دلار عرضه خواهد شد. تریلر جدید این بسته الحاقی را در ادامه مشاهده می‌کنید:

تخصصی‌سازی ناحیه‌ای: می‌توان نواحی را به سه شیوه‌ی جدید تخصصی سازی کرد: ادارات، مناطق مسکونی متراکم و مناطق تجاری متراکم. اعمال تخصصی‌سازی در یک ناحیه روی تمامی مناطق آن ناحیه تأثیر می‌گذارد. ساختمان‌ها با تخصصی‌سازی به ظاهری متفاوت در خواهند آمد و شاهد تأثیر این تغییرات در گیم‌پلی خواهیم بود. هر تخصصی‌سازی ۲۴ نوع ساختمان دیواربه‌دیوار جدید مخصوص به خود دارد.

بخوانید  پلی استیشن پاستا خوشمزه ترین همکاری سونی را ارائه می کند

دانلود ویدیو از آپارات

در این تریلر شاهد تعدادی از پلازاهای مشهور هستیم که می‌توانید آن‌ها را روی بعضی از ساختمان‌های خدماتی در شهر دلخواه خود بنا کنید. این ساختمان‌ها شامل اداره‌ی پلیس، آتش‌نشانی، بیمارستان، انواع مدرسه و ایستگاه‌های حمل‌ونقل عمومی می‌شود.

پیاده‌رو: می‌توانید اجازه دهید شهروندان به آزادی در خیابان‌های مناسب پیاده‌روی به عبور و مرور بپردازند. می‌توانید این خیابان‌ها را مانند سایر مسیرها در شهر قرار دهید و مرکز شهری سبز و پاکیزه از خودرو‌ها و آلودگی داشته باشید.

همچنین بسته الحاقی دیگری به نام Mid-Century Modern که توسط دو تولید کننده‌ی محتوا تولید شده است، هم‌زمان با Plazas & Promenades منتشر می‌شود که می‌توانیم تریلر کوتاهی از آن را مشاهده کنیم:

ساختمان‌های خدمات شهری: ساختمان‌های خدماتی مهم هستند، اما حالا می‌توانند شگفت‌انگیز به نظر بیایند. می‌توانید ساختمان‌های خدماتی را با انتخاب سبک بصری مشابه با مناطق پیاده‌رو به یکدیگر متصل کنید تا شادی شهروندان را افزایش دهید.