انتشار تریلر جدید اولین DLC بازی Marvel’s Midnight Suns با حضور Deadpool


Firaxis با انتشار تریلر تایید می کند که Marvel’s Midnight Suns اولین DLC مهم خود را ظرف یک هفته با اضافه شدن Deadpool دریافت خواهد کرد.

اولین بسته الحاقی بزرگ Midnight Suns مارول به نام The Good, The Bad, and The Undead شخصیت Deadpool از تاریخ 26 ژانویه 2023 (6 بهان 1401) در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. تریلر جدید این بازی بر همین اساس ساخته شده است DLC منتشر شده است که می توانید آن را در زیر مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

این ویدیو ددپول را با طعنه ها و طنز همیشگی اش در مبارزات بازی های اکشن نشان می دهد. همچنین می‌توانید کمپین داستانی بسته الحاقی جدید Marvel’s Midnight Suns را پیش‌نمایش کنید.

سازندگان این بازی در استودیو Firaxis در توضیحات خود اضافه کردند که Deadpool او با 10 توانایی منحصربه‌فرد ابرقهرمانی، به‌علاوه سایر آیتم‌های پوستی، از جمله لباس شکارچی خون‌آشام سیاه و طلایی، و همچنین یک گردنبند سیر و کلاه جادوگر همراه است.

در حالی که تاثیر سبک مبارزه ددپول نوید ایجاد ترکیبی جالب با گیم پلی استراتژیک Midnight Suns را می دهد، امیدواریم این دور شدن از میدان نبرد بهترین بخش این بسته الحاقی باشد.

یکی از سرگرمی های بازی Midnight Suns امکان بازی با قهرمانان کمیک مارول در بازی است و قطعا Deadpool یکی از شخصیت هایی است که بازی با آن همیشه می تواند جذاب باشد.

در پایان نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

بخوانید  کنترلر Samsung Gaming Hub در نمایشگاه CES 2024 معرفی شد