انتشار تریلر انتشار بازی Deliver Us Mars

بازی Deliver Us Mars بر روی موتور Unreal طراحی و ساخته شده است. برای ایجاد این اثر هنری از فناوری ضبط حرکت استفاده شده است و بازی از ردیابی پرتو استفاده خواهد کرد.

با شروع بازی Deliver Us March، تریلر روز انتشار بازی توسط سازندگان آن منتشر شد.

در این ویدئو تقریبا 2 دقیقه ای قسمت های مختلف این بازی را می بینیم.داستان 10 سال پس از نسخه اول اتفاق می افتد و کنترل شخصیتی به نام کتی جوهانسون را به دست می گیریم. این شخصیت به همراه شخصیت دیگری به نام Zephyr سفر خود را به مریخ آغاز خواهند کرد. ماموریت بازیابی کشتی های مستعمره ARK و تضمین بقای بشریت است.

کتی علاوه بر نجات بشریت با کشف Outward، به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد پدرش است. در مقایسه با نسخه قبلی، این اثر به طرفداران جدیدترین ساخته KeokeN Interactive محیط های چالش برانگیزتر، بیوم های متعدد، چالش های پلتفرمینگ و پازل هایی برای اکتشاف ارائه می دهد.

همانطور که شما دوستان عزیز یک گیمر احتمالا می دانید بازی Deliver Us Mars دیروز ۲۲ بهمن ماه به طور رسمی برای کاربران کنسول Xbox Series X منتشر شد. Xbox Series S، Xbox One، PlayStation 4، PlayStation 5 و PC قرار داده شده است. این کارگاه KeokeN Interactive توسعه داده است و Frontier Developments مسئول انتشار آن بود. هم اکنون به عنوان بخشی از جدیدترین اخبار بازی، در کنار انتشار رسمی این اثر، تریلر معرفی بازی Deliver Us Mars نیز منتشر شده است. می توانید ویدیوی ارسال شده در زیر را تماشا کنید.

بخوانید  استفاده از فن‌های خنک کننده Noctua توسط هنری کویل
دانلود فیلم آپارات

نظر شما چیست، آیا نسخه قبلی را امتحان کرده اید؟ نظرات خود را با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.