انتشار به‌روزرسانی تازه Forza Horizon 5 به مناسبت ۱۰ سالگی مجموعه

به‌روزرسانی «۱۰ سالگی فورزا هورایزن» درواقع سری سیزدهم Festival Playlist بازی فورزا هورایزن ۵ خواهد بود. پلی‌لیست‌ها محتویات ماهانه‌ای به‌شمار می‌آیند که در قالب سری (Series) عرضه می‌شوند. این به‌روزرسانی در طول ۴ هفته داستان جدیدی از گذشته مجموعه، حالت Midnight Battles و موسیقی‌های مورد علاقه طرفداران از نسخه‌های قبلی فورزا هورایزن را در دسترس قرار می‌دهد. این موسیقی‌ها ازطریق یک ایستگاه رادیویی کاملا تازه پخش می‌شوند و با پیروزی در مسابقات PvP (بازیکن دربرابر بازیکن) میدنایت بتلز می‌توان خودروهای جدیدی را دریافت کرد.

طرفدارها می‌توانند دهمین سالگرد انتشار مجموعه‌ی فورزا هورایزن را با به‌روزرسانی آتی بازی Forza Horizon 5 جشن بگیرند.

استودیو Playground در نمایشگاه توکیو گیم شو ۲۰۲۲ اعلام کرد که ماه آینده به‌روزرسانی جدیدی را به‌مناسبت ۱۰ سالگی مجموعه‌ی فورزا هورایزن برای Forza Horizon 5 منتشر می‌کند. این آپدیت شامل محتویات مناسبتی و ویژگی‌هایی است که به ۱۰ سال گذشته مجموعه ادای احترام می‌کند. در همین راستا پلی‌گراند گیمز یک تریلر تازه به اشتراک گذاشته است که با ویدیویی از نسخه‌ی اول آغاز می‌شود و با تازه‌ترین اثر تحسین‌شده این استودیو پایان می‌یابد.

هر فصل از این Festival Playlist نیز به یکی از نسخه‌های قبلی فورزا هورایزن اختصاص دارد و رویدادها، چالش‌ها و جوایز مناسبتی را در اختیار کاربر می‌گذارد. طرفدارها می‌توانند انتظار راه‌یابی خودروهای جدیدی را نیز به فهرست اتومبیل‌های بازی Forza Horizon 5 داشته باشند، اما درحال‌حاضر جزئیاتی از آن‌ها در دسترس نیست. آپدیت ۱۰ سالگی فورزا هورایزن در تاریخ ۱۱ اکتبر (۱۹ مهر) برای ایکس باکس و کامپیوتر عرضه می‌شود و فستیوال پلی‌فهرست آتی از تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) آغاز خواهد شد. سری دوازدهم بازی اخیرا با خودروها، قطعات اضافی و موارد دیگر آغاز به کار کرد.

بخوانید  بررسی شیائومی ۱۲ [به‌همراه بررسی ویدیویی]



منبع

استودیو پلی‌گراند گیمز در تاریخ ۲۳ اکتبر ۲۰۱۲ (۳۰ مهر ۱۳۹۱) اولین نسخه از بازی فورزا هورایزن را به‌عنوان همتای جهان-باز سری بازی تحسین‌شده‌ی Forza Motorsport روانه بازار کرد. اکنون که به ۱۰ سالگی این مجموعه‌ی ریسینگ جذاب نزدیک می‌شویم، استودیو Playground Games می‌خواهد هر لحظه‌ی آن را جشن بگیرد.

دانلود ویدیو از آپارات