انتشار بازی Minecraft Legends در بهار ۲۰۲۳

بازی Minecraft Legends در جریان رویداد Xbox and Bethesda Showcase ماه ژوئن معرفی شد. صفحه‌ی استیم ماینکرفت لجندز جزئیات بیشتری از بازی را در اختیار می‌گذارد: «به کاوش در سرزمینی معتدل مملو از منابع سرشار و زیست‌بوم‌های سرسبز در آستانه‌ی نابودی بپردازید. پیگلین‌های ویران‌گر از راه رسیده‌اند و این شما هستید که باید الهام‌بخش متحدان خود باشید و آن‌ها را در نبردهای استراتژیک برای نجات دنیا رهبری کنید».

در بخش دیگری از توضیحات صفحه‌ی استیم بازی استراتژی Minecraft Legends آمده است: «در سرزمینی زیبا، آشنا و درعین‌حال اسرارآمیز، پُر از موجودات مختلف، دارای زیست‌بوم‌های سرسبز و منابع سرشار مورد نیاز برای ایجاد استحکامات و تقابل با هجوم پیگلین‌ها کاوش کنید. الهام‌بخش دوستان نامتجانس باشید تا اتحادهای ارزشمندی تشکیل دهند و آن‌ها را به‌منظور محافظت از خانه‌ی خود در نبردهای استراتژیک رهبری کنید».

استودیو بلک‌برد اینتراکتیو تأیید کرد که طرفدارها باید در بهار سال ۲۰۲۳ منتظر عرضه‌ی بازی استراتژی ماینکرفت لجندز باشند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تاریخ حدودی انتشار بازی Minecraft Legends اعلام شده است و طرفدارها باید در اوایل سال ۲۰۲۳ منتظر عرضه‌ی این اسپین‌آف ماینکرفت باشند. استودیو Blackbird Interactive در جریان پخش زنده‌ی اخیر ماینکرفت تریلر جدیدی از ماینکرفت لجندز را پخش کرد که این بازی استراتژی را درکنار دمو کو-آپ چهارنفره‌ی آن به نمایش گذاشت. بلک‌برد اینتراکتیو تأیید کرد که این بازی در بهار ۲۰۲۳ عرضه می‌شود.

بازی Minecraft Legends برای انتشار در بهار سال ۲۰۲۳ برای پلتفرم‌های کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس برنامه‌ریزی شده است. این بازی در روز نخست عرضه در دسترس مشترک‌های سرویس گیم پس قرار خواهد گرفت. بنابر اعلام موجانگ، بازی ماینکرفت لجندز علاوه‌بر کمپین تک نفره، شامل حالت مشارکتی چندنفره نیز خواهد بود.

بخوانید  مدیر عامل EA: Betrayed بازگشتی کاملا متفاوت و جدید خواهد داشت



منبع