انتشار بازی Lost Soul Aside در سال 2024

اگرچه سال ها از شروع مراحل ساخت بازی می گذرد، اما می توان دریافت که زمان اختصاص داده شده توسط استودیو UltiZero تلف نشده است و اکنون با پکیج کامل تری نسبت به دموهای فنی قبلی که نمایش داده شده بودند، مواجه هستیم.

بازی انحصاری Lost Soul Aside برای کنسول‌های پلی‌استیشن، پس از تاخیرهای متعدد، اکنون تریلر جدیدی دریافت کرده است که به تاریخ انتشار بازی اشاره می‌کند.

دانلود از آپارات

در این تریلر شاهد باس فایت ها، سکانس های پلتفرمینگ و نبردهای اکشن پر زرق و برق هستیم که همگی حکایت از پتانسیل بالای این بازی دارند.هنوز بیش از یک سال تا انتشار این بازی باقی مانده است و امیدواریم نتیجه نهایی حتی بهتر از این باشد. که

هم اکنون تریلر جدیدی از این بازی منتشر شده است که نشان می دهد Lost Soul Aside برای سال 2024 برنامه ریزی شده است، عرضه جهانی این بازی توسط سونی انجام خواهد شد.

Lost Soul Aside قرار بود در سال 2020 اکران شود، اما بعداً به تعویق افتاد. یک سال بعد، استودیو Ultzero Games نزدیک به 18 دقیقه گیم پلی بازی را به نمایش گذاشت و اعلام کرد که کاربران کنسول پلی استیشن 5 نیز می توانند آن را تجربه کنند.

Lost Soul Aside یکی از آثار موردانتظار کاربران علاقه مند به بازی های هک اند اسلش است که چند سالی است در حال ساخت است و قرار است برای کنسول های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 سونی عرضه شود. این بازی انحصاری از سری Final Fantasy الهام گرفته شده است اولین بار در سال 2016 توسط مدیر آن یانگ بینگ و شرکت سونی تا اکتبر تحت برنامه سرمایه گذاری ارائه شد. China Hero Project به یک انحصاری زمان بندی شده پلی استیشن 4 تبدیل شده است.

بخوانید  الکساندریا اوکاسیو کورتز نماینده ایالات متحده به توییچ بازگشت