انتشار بازی Fort Solis برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی در تابستان 2023

پایگاه فورت سولیس مکانی بزرگ است که شامل 9 فضای مجزا خواهد بود. بازیکنان در این بازی قادر به تصمیم گیری خواهند بود که هر کدام به چندین نتیجه منجر می شود. تاریخ دقیق انتشار Fort Solis هنوز مشخص نیست، اما باید انتظار داشته باشیم که در تابستان امسال برای PC و PS5 عرضه شود.

تروی بیکرصداپیشه جوئل میلر در سری بازی Last of Ace و راجر کلارکصداپیشه آرتور مورگان در Red Dead Redemption 2 بخشی از بازیگران فورت سولیس است.

دانلود فیلم آپارات

وقایع تخیلی بازی فورت سولیس در دورترین نقطه مریخ رخ می دهد. این بازی ویدیویی ماجراهای یک مهندس به نام جک لیری را در اکشن هیجان انگیز تک نفره سوم شخص دنبال می کند که او در حال بررسی یک هشدار اضطراری معمول است. پس از رسیدن به فورت سولیس، لیری متوجه غیبت پرسنل پایگاه می شود و به زودی با فرا رسیدن شب اوضاع از کنترل خارج می شود.

استودیو Dear Villagers و Fallen Leaf با اشاره به جدیدترین اخبار بازی اعلام کرده اند که بازی Fort Solis در تابستان 2023 برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. تریلر جدید گیم پلی بازی سوم شخص تک نفره برای هدیه منتشر شد. طرفداران ایده ای از آنچه انتظار دارند.

کمپانی Dear Villagers از انتشار بازی Fort Solis برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی در تابستان 2023 با تریلر گیم پلی جدید خبر داد.