انتشار بازی رایگان Sackboy برای موبایل

بازی iOS و اندروید Ultimate Sackboy بر اساس بازی های LittleBigPlanet Made، از 21 فوریه (2 مارس) در فروشگاه Play و App Store در دسترس خواهد بود. این بازی از استودیوی انگلیسی Exient تحت مجوز سونی توسعه یافته است و در حال حاضر برای پیش ثبت نام در فروشگاه Play در دسترس است.

اگرچه Ultimate Sackboy مستقیماً توسط سونی توسعه نمی‌یابد، این سری همچنان رویکرد سونی برای انتشار بازی‌های پلی‌استیشن بر روی پلتفرم‌های دیگر از جمله موبایل است. در آوریل 2021، مشخص شد که سونی به دنبال راه اندازی یک سرمایه گذاری جدید برای آوردن بازی های محبوب خود به پلتفرم موبایل است. چند ماه بعد، این شرکت نیکولا سباستینی، رئیس تولید محتوای اپل آرکید را به عنوان رئیس بازی‌های موبایل پلی‌استیشن استخدام کرد تا فعالیت‌های موبایلی شرکت را تقویت کند.

در پایان نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

جیم رایان، مدیرعامل سونی اینتراکتیو اینترتینمنت در ماه می سال گذشته تایید کرد که سونی قصد دارد حداقل نیمی از بازی های سالانه این شرکت را تا سال 2025 برای رایانه های شخصی و موبایل منتشر کند.

بازی رایگان Sackboy از پلتفرم پلی استیشن، از ماه آینده برای گوشی های اندروید و iOS در دسترس خواهند بود.

بازی نهایی Sackboy یک بازی سه بعدی در سبک رانر است که زاویه دید آن مشابه دیگر بازی های معروف این سبک مانند Temple Run و Sonic Dash. Secboy در این بازی باید به اصطلاح Ultimate Games را پشت سر بگذارد که مهم ترین تورنمنت Craftworld محسوب می شود. طبق توضیحات بازی، بازیکنان Ultimate Sackboy با دشمنان آشنا روبرو می شوند و برای رسیدن به اوج بازی های Ultimate با چالش های مختلفی روبرو می شوند.

بخوانید  بازیکنان فورتنایت اکنون می توانند بازی های لگوی خود را ایجاد و منتشر کنند

بازیکنان این بازی می توانند در قسمت دوئل های روزانه با دیگران رو در رو بجنگید و طلا و جوایز دیگر دریافت کنید. در ادامه گفته می شود که هزاران ترکیب کاور به کاربران این بازی ارائه می شود و این مجموعه نیز رو به رشد است. باید ذکر شود این بازی نباید با Run Sackboy اجرا شود! دوره! با یک بازی اسکرول جانبی بی پایان برای اندروید و iOS اشتباه گرفته شوید.