انتشار بازی آزمایشی Worm Game برای Stadia در آستانه خاموش شدن کامل سرویس

در آخرین روزهای فعالیت Stadia، گوگل بازی آزمایشی و ساده Worm Game را در دسترس کاربران خود قرار داد.

گوگل سال گذشته اعلام کرد که سرویس استریم بازی Stadia در 18 ژانویه 2023 (28 دسامبر 1401) تعطیل خواهد شد و گیمرها نمی توانند به لیست بازی ها در آن پلتفرم دسترسی داشته باشند. در آن زمان، گوگل قصد خود را برای بازپرداخت تمام خریدهای سخت افزار Stadia که از طریق Google Store انجام شده است، و همچنین تمام خریدهای بازی و محتوای اضافی انجام شده از طریق Stadia Store را تأیید کرد.

فیل هریسونپس از اعلام برنامه‌هایی برای تعطیلی Google Stadia در سپتامبر گذشته، مدیر اجرایی پلتفرم Stadia گفت که این سرویس پس از راه‌اندازی آن در نوامبر 2019، تعداد کاربران مورد انتظار گوگل را دریافت نکرده است. به گفته گوگل، این پلتفرم -شکل فناوری زیربنایی است که powers Stadia در بخش‌های دیگر کسب‌وکار، مانند سرویس Google Play، YouTube، و تلاش‌های فناوری واقعیت افزوده (AR) استفاده خواهد شد.

تنها چند روز قبل از خاموش کردن سرویس Stadia، گوگل آخرین بازی این پلتفرم را منتشر کرد که بخشی از تاریخ آن را نشان می‌دهد. بازی Worm در روز جمعه به این سرویس اضافه شد. به گفته گوگل، این بازی ساده برای اولین بار در سال 2019 برای آزمایش ویژگی های ابری Stadia قبل از راه اندازی آماده شد.

در بیانیه گوگل آمده است: «این بازی را انجام دهید». زیرا این اتفاق قبل از عرضه عمومی Stadia رخ داد. Worm Game یک بازی ساده است که ما از آن برای آزمایش بسیاری از ویژگی‌های Stadia قبل از راه‌اندازی سرویس از سال 2019 تا 2022 استفاده کردیم. این بازی برنده بازی سال نخواهد شد، اما تیم Stadia زمان زیادی را صرف آن کرد. بازی کنید، و ما فکر کردیم آن را با شما به اشتراک بگذاریم از تجربه بازی و همه چیز متشکرم.”

بخوانید  The Legend Of Zelda: Tears of the Kingdom به من درس زندگی داد که واقعاً به آن نیاز داشتم

بازی Creamstadia

شما می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با تیم یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.