انتشار اولین جزئیات بسته الحاقی Dream of the Beast برای Metal: Hellsinger

استودیوی Outsiders از الحاق Dream of the Beast برای Metal: Hellsinger خبر داد و تاریخ انتشار آن را اعلام کرد.

علاوه بر این، بسته الحاقی Dream of the Beast یک مسلسل جدید به نام The Red Right Hand و سه لباس با ویژگی های تأثیرگذار بر گیم پلی را در دسترس قرار می دهد. به نظر می رسد این محتوای جدید ریتم و سبک بازی جدیدی به Metal: Hellsinger اضافه می کند و تجربه را به روش های جالبی افزایش می دهد.

Metal: Hellsinger هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس در دسترس است. Xbox Series S در دسترس است. داستان این بازی در مورد روحی به نام The Unknown روایت می شود که باید در جهنم با شیاطین بجنگد و صدای گمشده خود را پیدا کند. طبق گفته سازندگان، Metal: Hellsinger تا دسامبر 2022 بیش از یک میلیون بازیکن در سراسر جهان جذب کرده است.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

طبق آخرین اخبار، بازی شوتر اول شخص ریتم Metal: Hellsinger قرار است اولین بسته الحاقی پولی خود، Dream of the Beast را در 9 آوریل 1402 (29 مارس 2023) دریافت کند. این DLC شامل دو Lacuna Coil اصلی جدید است کریستینا اسکابی و لورنا ساحل از راموس به بازی اضافه می کند.بازیکنان می توانند از طریق قسمت انتخاب آهنگ جدید که به صورت رایگان با این بسته الحاقی به بازی اضافه می شود به این دو آهنگ دسترسی داشته باشند.

بخوانید  بهترین بازی های فضایی اندروید | 30 بازی + لینک دانلود