انتشار اولین تصویر از جی کی سیمونز در فیلم کمدی و اکشن جدید آمازون با بازی دواین جانسون

طبق اولین خلاصه داستان فیلم Red One قرار است وقایع فیلم در مکانی مانند یک اسباب بازی فروشی که جانسون لباس شخصیتی ناشناس را بر تن کرده است اتفاق بیفتد اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم در دست نیست. داستان و اتفاقات این کمدی اکشن. هم کریس مورگاننویسنده 9 قسمت از سری فیلم های سریع و خشن وظیفه نگارش فیلمنامه فیلم Red One بر اساس داستانی از هیرام گارسیا این اکشن کمدی قرار است سال آینده در تعطیلات سال نو به آمازون برسد.

آمازون تصویر جدیدی از فیلم Red One منتشر کرده است که جی کی سیمونز در نقش بابانوئل در کنار دواین جانسون حضور دارد.

جی کی سیمونز در نقش بابانوئل با دواین جانسون در Red One

جیک کاسدان کارگردان Jumanji: Welcome to the Jungle و Jumanji: The Next Level کارگردانی Red One را بر عهده دارد. دواین جانسون، کریس ایوانز، جی کی سیمونز، بانی هانت، کرنان شیپکا، لوسی لیو، کریستوفر هیوی، نیک کرول، مری الیزابت الیس و وسلی کیمل.از جمله بازیگران فیلم Red One هستند و به ایفای نقش پرداختند.

جی کی سیمونز در نقش سانتا و دواین جانسون در پله برقی پشت صحنه Red One

از هفته گذشته فیلمبرداری و تولید فیلم Red One رسما آغاز شده و هم اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونتصویر جدیدی از این اکشن کمدی منتشر شده است. در این عکس برای اولین بار شاهد حضور جی کی سیمونز بازیگر نقش بابانوئل در این فیلم کمیک اکشن و حضور دواین جانسون در کنار او هستیم. در ادامه تصاویر جدید از فیلم Red One را مشاهده می کنید:

بخوانید  نمایش هانتر در تریلر تازه بازی Marvel’s Midnight Suns