انتشار اولین تریلر گیم‌ پلی بازی Lord of the Rings: Heroes of Middle-earth

ابتدا در ماه می ۲۰۲۲ بود که Lord of the Rings: Heroes of Middle-earth به‌عنوان یک بازی نقش‌آفرینی موبایلی معرفی شد که در آن باید به جمع‌آوری شخصیت‌های مختلف این مجموعه بپردازیم؛ اما تا به امروز تنها یک طرح هنری از بازی منتشر شده بود و شاهد هیچ نمایشی از گیم‌پلی بازی نبودیم. حالا ازطریق GameSpot Swipe اولین تریلر رسمی گیم‌پلی بازی به‌نمایش‌درآمده است که در آن کریس سالازار، کارگردان هنری بازی، درباره‌ی جزئیات این اثر صحبت می‌کند:

شما در این بازی موبایلی قادر خواهید بود تا گروه دلخواه خود را بسازید و با آن وارد بخش داستانی یا نبردهای PvP شوید. به نظر می‌رسد که برای قرار دادن شخصیت‌هایی خاص درکنار یکدیگر، مزایا و حرکاتی منحصربه‌فرد در نظر گرفته شده است.

شرکت EA اولین تریلر بازی Lord of the Rings: Heroes of Middle-earth را منتشر کرده است که گیم‌پلی نبردهای نوبتی این بازی موبایلی را نشان می‌دهد.

دورف عصبانی در بازی Lord of the Rings: Heroes of Middle Earth

دانلود از آپارات

سالازار از اعلام تاریخ انتشار دقیق بازی خودداری کرد؛ اما طبق گفته‌ی او این بازی به عرضه‌ی محدود (Soft Launch) در کشورهای معدود بیشتری ادامه خواهد داد.

بازی Lord of the Rings: Heroes of Middle-earth تنها اثر در دست ساختی نیست که در دنیای تالکین جریان خواهد داشت. بازی The Lord of the Rings: Gollum و اثری معرفی نشده از استودیو Wētā Workshop، استودیوی سازنده‌ی جلوه‌های ویژه سه‌گانه فیلم‌های ارباب حلقه‌ها، دیگر بازی‌هایی هستند که با نام ارباب حلقه‌ها در آینده منتشر خواهند شد.



منبع

این بازی از شخصیت‌های محبوب این مجموعه همانند فرودو و سم بهره می‌برد؛ اما خود را به بازه‌ی زمانی خاصی از دنیای ارباب حلقه‌ها محدود نمی‌کند و مشخص نیست که شاهد چه شخصیت‌های دیگری خواهیم بود.

بخوانید  بازی های رایگان پلی استیشن پلاس برای ماه می 2023 لو رفت

طبق گفته‌ی سالازار فلسفه‌ی وجودی این حلقه‌ی جدید و عملکرد آن در بازی بهتر توضیح داده خواهد شد.

گرچه حالا می‌توانیم نیم‌نگاهی به گیم‌پلی بازی داشته باشیم، اما در این ویدیو شاهد رابط کاربری بازی نیستیم. بااین‌حال این بازی هم‌اکنون در فیلیپین مراحل تست شدن خود را سپری می‌کند و می‌توانیم ویدیوهایی را با جزئیات بیشتر از گیم‌پلی بازی در سطح اینترنت پیدا کنیم.

از جالب‌ترین نکات اشاره شده می‌توان به حلقه‌ی جدیدی اشاره کرد که در این بازی به دنیای ارباب حلقه‌ها اضافه شده است. سالازار در این‌باره می‌گوید: «حلقه‌ی جدید به بازیکن این قابلیت را می‌دهد تا شخصیت‌هایی که برای نبرد پیشرو در آن محیط خاص مناسب‌ترین گزینه‌های ممکن هستند را فرا بخواند. همچنین با این حلقه به جایی فراتر از محدوده‌ی داستان‌گویی رسمی این مجموعه پا می‌گذاریم.»