انتشار اولین تریلر و پوستر فیلم Paint with Owen Wilson

دانلود فیلم آپارات

پوستر فیلم را با اوون ویلسون نقاشی کنید

تریلر و پوستر جدیدی از نقاشی با بازی Owen Wilson به اشتراک گذاشته شده است که یادآور نمایش سرگرم کننده نقاشی باب راس است.

بریت مک آدامز او مسئولیت کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Paint را بر عهده داشت. در خلاصه داستان این فیلم کمدی می خوانیم: «اوون ویلسون در نقش کارل نارگل، بهترین نقاش تلویزیونی در ایالت ورمونت، که معتقد است به تمام خواسته هایش عمل کرده است، بازی می کند. از مدل موی خاص گرفته تا ون سفارشی و طرفدارانی که هر حرکت او را دنبال می کنند. تا اینکه ساروکله هنرمند جوان و توانمندی را پیدا می کند که چیزی برای کارل باقی نمی گذارد.

مایکلا واتکینزممنون از به اشتراک گذاری بازیگر فیلم وندی مک‌لندون کاویبازیگر زن ساقدوش سیارا رنیبازیگر سریال Legends of Tomorrow (افسانه های فردا) استیون روتمجری فضای اداری و لوسی فریر آنها از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Paint در کنار اوون ویلسون، بازیگر فیلم The Royal Tenenbaums به ایفای نقش می پردازند.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، می دانیم که IFC Films تریلر و پوستر جدیدی از فیلم Paint را با هواداران به اشتراک گذاشته است. اوون ویلسون او در این فیلم کمدی نقش نقاشی به نام کارل نارگل را بازی می کند که مجری یک برنامه تلویزیونی است و شباهت زیادی به باب راس، نقاش و مجری برنامه سرگرم کننده نقاشی دارد. مدت زمان این فیلم 96 دقیقه است و در تاریخ 18 آوریل 1402 (7 آوریل 2023) اکران خواهد شد.

بخوانید  در تریلر جدید Dead Island 2، مهارت های رایان اسلتر را به نمایش بگذارید