انتشار اولین تریلر فیلم Transformers 7

دانلود از آپارات

در آخر اخبار سینما و تلویزیوناولین تریلر Transformers: Rise of the Beasts منتشر شد. امروز پارامونت اولین تریلر بازی Transformers 7 را منتشر کرد که در طی آن شاهد یک Optimus Prime با ظاهری متفاوت هستیم که باید با یک دشمن قدیمی برای یک تهدید بزرگتر متحد شود. فیلم The Transformers: Rise of the Beasts از داستان Beast Wars الهام گرفته شده است و در زیر می توانید اولین تریلر این فیلم را که بر نبرد تبدیل شوندگان تمرکز دارد را تماشا کنید:

Transformers: Rise of the Beasts برای 9 ژوئن 2023 در نظر گرفته شده است. استیون کیپل جونیورکارگردان فیلم Creed 2 و فیلم The Land کارگردانی قسمت جدید فیلم Transformers را بر عهده دارد و نگارش فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. جوبی هارولد، فیلمنامه ارتش مردگان را نوشته است. وقایع Transformers 7 قرار است در سال 1994 در بروکلین اتفاق بیفتد، در حالی که نیویورک و پرو از دیگر لوکیشن های فیلم خواهند بود.

اولین پوستر Transformers: Rise of the Beasts

آنتونی راموس، دومینیک فیشبک، لونا لورین ولز، توبی ناویگو، پیتر کالن برای صدای Optimus Prime، ران پرلمن میشل یو و پیت دیویدسون، برای صدای Optimus Primal، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Transformers: Rise of the Beasts حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته اند. در این فیلم شاهد معرفی گروه های جدیدی مانند Maximals، Predacons و Terracon ها خواهیم بود. همچنین می توانید اولین پوستر فیلم Transformers: Rise of the Beasts را در زیر مشاهده کنید:

پارامونت پیکچرز امروز اولین تریلر فیلم Transformers: Rise of the Beasts را منتشر کرد که در آن شاهد نبرد Transformers در زمین هستیم.

بخوانید  Loki فصل 2 در اکتبر به دیزنی پلاس می آید، اکو برای فصل اول در ماه نوامبر