انتشار آگهی های شغلی برای ساخت بخش داستانی بازی Battlefield جدید

آگهی‌های شغلی جدید منتشرشده از سوی الکترونیک آرتز، از وجود بخش کمپین داستانی در بازی بتلفیلد بعدی خبر می‌دهند.

پیش از این ربکا کوتاز، مدیر جدید استودیوهای DICE از برنامه‌های خود برای تغییر وضعیت فعلی این سری شوتر خبر داده بود. البته کوتاز می‌گوید پشتیبانی از بازی Battlefield 2042 و انتشار محتواهای فصلی جدید، اولویت اول این استودیو خواهد بود، اما در عین‌حال برنامه‌ریزی برای آینده‌ی این مجموعه از همین حالا آغاز شده است.

بازی بتلفیلد ۲۰۴۲

براساس آگهای شغلی جدیدی که EA برای استودیوی تازه‌تأسیس خود منتشر کرده است، این استودیو به‌دنبال جذب بازی‌سازها برای کار روی بخش داستانی و کمپین بازی بعدی از مجموعه بتلفیلد است. این آگهی‌ها به استودیوی بدون‌نام جدید الکترونیک آرتز در شهر سیاتل ایالت واشنگتن تعلق دارند که سال گذشته تأسیس شد.

نظر شما کاربران یک گیمر در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.



منبع

براساس گزارش‌های منتشرشده از سوی جف گراب و تام هندرسون که دو خبرنگار شناخته‌شده‌ی صنعت بازی‌های ویدیویی به شمار می‌آیند، عملکرد ضعیف و ناامیدکننده‌ی بازی Battlefield 2042 باعث شده است که بخش زیادی از کارمندهای الکترونیک آرتز که در استودیوهای مختلف روی سری بتلفیلد کار می‌کنند، پشتیبانی از پروژه شکست‌خورده‌ی Battlefield 2042 را متوقف کنند. گویا آن‌ها تمرکز خود را روی ساخت بازی جدیدی از این مجموعه می‌گذارند که از بخش داستانی و کمپین نیز بهره می‌برد.

یکی دیگر از آگهی‌های شغلی به استخدام یک کارگردان طراحی برای خلق «شخصیت‌های به‌یاد ماندنی و تجربه‌های هیجان‌انگیز و منحصربه‌فرد» اشاره دارد. این استودیو که توسط مارکوس لتو، کارگردان و یکی از خالقین سری هیلو و شخصیت مستر چیف هدایت می‌شود، قرار است تا وظیفه‌ی ساخت بخش داستانی قسمت بعدی سری محبوب بتلفیلد را برعهده داشته باشد. پیش از این لتو از ناامیدی خود نسبت به عدم وجود بخش داستانی در بازی Battlefield 2042 صحبت کرده بود و به هواداران این قول را داد که استودیوی جدید او تصمیم به تغییر اوضاع این مجموعه‌ی قدیمی و محبوب را دارد.

بخوانید  نارضایتی بالای بازیکنان به دلیل خاموش شدن سرورهای Warzone Caldera

علاوه‌بر استودیوهای جهانی DICE، استودیو Ripple Effect در ایالت کالیفرنیا که وینس زمپلا وظیفه‌ی مدیریت آن را برعهده دارد هم درکنار استودیو سیاتل از جمله تیم‌هایی خواهد بود که بازی جدید بتلفیلد را می‌سازند. براساس گفته‌های EA، زمپلا و استودیوی ریپل افکت همچنین روی مدیریت و جهت کلی حرکت مجموعه‌ی بتفیلد نظارت خواهند کرد.

استودیو سازنده‌ی بخش داستانی بتلفیلد جدید، دومین استودیوی الکترونیک آرتز در شهر سیاتل محسوب می‌شود. سال گذشته شاهد تأسیس اولین استودیوی بازی‌سازی EA در این منطقه بودیم که کوین استفانز، مدیر سابق استودیو Monolith Productions مدیریت آن را برعهده دارد. او تیمی را مدیریت می‌کند که قرار است متمرکز روی ساخت بازی‌های اکشن-ماجراجویی داستانی باشد.