انتخاب کارگردان دزدان دریایی کارائیب 5 برای ساخت Tron 3 با بازی جرد لتو


والت دیزنی در حال مذاکره با کارگردان جدیدی برای هدایت Jared Leto’s Tron 3 برای تابستان آینده است.

چند سالی از انتشار اخبار فیلم Tron 3 می گذرد و حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونتولید Tron 3 همچنان ادامه دارد. ددلاین گزارش داد که والت دیزنی در حال مذاکره با کارگردان فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales، یواخیم رانینگ برای کارگردانی Tron: Ares است. این مذاکرات هنوز در مراحل اولیه خود هستند، اما والت دیزنی قصد دارد فیلم جدید Tron را در آگوست 2023 در ونکوور، کانادا اکران کند.

جرد لتو همچنان در Tron: Ares حضور دارد و نقش اصلی این فیلم را بازی خواهد کرد. علاوه بر دزدان دریایی کارائیب 5، یواخیم رانینگ کارگردانی مکس مانوس: مرد جنگی، کن-تیکی و مالیفیسنت: معشوقه شیطان را نیز برعهده داشته است و اخیرا فیلم زن جوان و دریا را با دیزی ریدلی کارگردانی کرده است. دیزنی پلاس در سال 2023.

جرد لتو در یک هواپیمای شخصی در WeCrashed نشسته است

قسمت اول فیلم ترون در سال 1982 با جف بریجز تولید و منتشر شده، جف بریجز به عنوان یک متخصص و برنامه نویس بازی های ویدیویی که به دنیای فانتزی یک بازی ویدیویی منتقل می شود، ایفای نقش می کند. در ادامه فیلم Tron: Legacy در سال 2010، بریجز به آن فیلم بازگشت و نقش های اصلی فیلم را بازی کرد. گرت هدلند و اولیویا وایلد بوده است. همچنین جسی ویگتا او مسئولیت نگارش پیش نویس نهایی فیلمنامه فیلم Tron 3 را بر عهده داشت.

فیلم The Tron: Ares در واقع دنباله فیلم Tron: Legacy است که در ابتدا جوزف کوشینسکی قرار بود فیلم Tron 3 را کارگردانی کند، اما تولید این پروژه در نهایت متوقف شد. با این حال، علاقه دیزنی به کاراکتر آرس در فیلمنامه اصلی فیلم، منجر به راه اندازی مجدد پروژه شخصیت محور شده و حالا به نظر می رسد که فیلم Tron 3 بالاخره به دوربین ها راه پیدا کند.

بخوانید  پس از کشف 3.5 تن کوکائین در اقیانوس، مردم فیلم کوسه کوکائینی می خواهند