انتخاب نویسنده سابق Control به‌عنوان طراح ارشد داستانی بازی Fable

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با تیم یک گیمر در میان بگذارید.



منبع

باتوجه‌به سابقه‌ی درخشان مگیل، او از اعتبار کافی برای پذیرفتن یک نقش مهم در استودیوی پلی‌گراند گیمز برخوردار است. در استودیو رمدی مگیل رهبری تیم روایت بازی Control را بر عهده داشت. او همچنین روی داستان بازی‌های دیگری همچون Dishonored: Death of the Outsider استودیوی آرکین و بازی The Division 2 استودیوی مسیو اینترتینمنت کار کرده است. مگیل همچنین سابقه همکاری با شرکت‌های بزرگی به مانند یوبیسافت و اسکوئر انیکس را دارد.

زمان زیادی از معرفی ریبوت Fable می‌گذرد و در طول این مدت اخبار زیادی از این بازی منتشر نشده و تمرکز پلی‌گراند روی توسعه این بازی است. اگرچه ظاهرا فعلا زمان زیادی تا نمایش گیم‌پلی بازی فیبل باقی‌مانده است و احتمالا باید برای این موضوع تا سال ۲۰۲۳ صبر کنیم، اما به‌نظر می‌رسد که توسعه‌ی ریبوت Fable توسط استودیوی پلی‌گراندگیمز با سرعت خوبی پیش می‌رود.

به‌عنوان مثال، اخیرا تغییراتی در تیم روایت ریبوت Fable رخ داده است که البته به‌معنی اضافه شدن یک نیروی جدید نیست. درواقع آنا مگیل، نویسنده‌ی سابق بازی Control که در سال‌های گذشته در استودیوی رمدی مشغول بوده است، اکنون برای سمت طراح ارشد داستانی این بازی انتخاب شده است. مگیل حدود یک سال پیش به‌عنوان نویسنده اصلی به پروژه‌ی ساخت ریبوت فیبل به استودیوی پلی‌گراند گیمز پیوسته بود.

آنا مگیل، نویسنده‌ی سابق Control، بیش از یک سال پیش به‌عنوان نویسنده‌ی اصلی به تیم توسعه‌ی بازی Fable پیوست و اکنون او به سمت طراح ارشد داستانی ارتقا یافته است.

بخوانید  معاملات جمعه سیاه PS5 - انحصاری های پلی استیشن، DualSense، هدست و موارد دیگر