امیدواری طرفداران به انتشار اخباری جدید از Bloodborne در رویداد پلی استیشن 2022

بسیاری از طرفداران انتظار دارند این بازی برای پی سی منتشر شود یا حداقل آپدیتی با پشتیبانی از نرخ فریم ۶۰ برای پلی استیشن 5 عرضه شود؛ حتی اگر ریمستر یا ریمیکی برای این کنسول نسل نهمی در راه نباشد. شایعات زیادی دراین‌باره منتشر می‌شوند و باتوجه‌به عملکرد بی‌نظیر بازی در نسل هشتم، چنین چیزی بعید نیست. حالا شایعات رویداد پلی استیشن و آپدیتی که با زمان‌بندی عجیبی در نظر گرفته شده است، احتمال اعلام اخبار جدید را بیشتر کرده است.

فرام سافتور خبر از انتشار آپدیت جدیدی برای بازی Bloodborne داده که باعث امیدواری طرفداران در مورد انتشار اخباری جدید از این بازی شده است.

آپدیت جدید بازی Bloodborne که در نزدیکی پلی‌استیشن شوکیس 2022 قرار دارد

اما فعلا تا زمان اعلام رسمی چنین خبری بیشتر شبیه به شایعات قبلی مرتبط با بلادبورن است. احتمال اینکه این آپدیت یک تعمیر منبع‌داده و سرورها باشد بیشتر است و تمامی بازی‌ها چنین آپدیت‌هایی دریافت می‌کنند. باتوجه‌به بازگشایی دوباره سرورهای Dark Souls 3 روی پی‌سی، می‌توان آپدیت بلادبورن و دیگر آثار سولزبورن را یک تعمیر در نظر گرفت. بازی Bloodborne اکنون برای پلی استیشن 4 در دسترس قرار دارد.



منبع

طبق شایعات به‌نظر می‌رسد طبق روال هرساله، در ماه سپتامبر (شهریور) شاهد شوکیس جدید سونی باشیم. هنوز زمانی قطعی برای آن اعلام نشده است، اما برخی روز برگزاری این رویداد را ۱۷ شهریور (۸ سپتامبر) می‌دانند. در این ماه میلادی قرار است شاهد رویدادهای دیگری نظیر شوکیس دیزنی و بازی‌های مارول و یوبیسافت فوروارد هم باشیم؛ پس ممکن است سونی قصد داشته باشد زودتر از آن‌ها مراسم خود را برگزار کند.

انتظار می‌رود در این مراسم شاهد حضور God of War Ragnarok باشیم؛ شاید اطلاعات جدیدی از دسته DualSense Edge که به‌تازگی معرفی شده است منتشر شود. اما پیش از هر مراسم طرفداران امیدوار هستند تا اخبار جدیدی از بازی Bloodborne منتشر شود. لزوما قرار نیست احتمال حضور این بازی در شوکیس امسال بیشتر از قبل باشد؛ اما باتوجه‌به پیام تازه منتشر شده درون بازی نامبرده، امید طرفداران برای انتشار اخباری از این بازی پررنگ‎‌تر شده است.

بخوانید  تاریخ شروع تولید فیلم Five Nights at Freddy's 2 اعلام شد

یک پیام درون بازی منتشر کرده است که نشان می‌دهد بازی Bloodborne در تاریخ ۹ شهریور (۳۱ اوت) آپدیتی دریافت خواهد کرد و تعمیرات آن نزدیک به ۴ ساعت به طول خواهد انجامید. در این زمان بازیکنان حتی به‌صورت آفلاین هم نمی‌توانند به تجربه این اثر بپردازند. چنین آپدیتی پیش از شوکیس پلی استیشن ممکن است نشانه‌ای مبنی بر یک معرفی از بازی باشد.