امکان چند نفره در بازی جدید Star Wars از Respawn Studios

در حالی که این تبلیغ به تنهایی وجود بخش چند نفره را تایید نمی کند، حداقل نشانه ای از آن است. تیراندازی اول شخص سال Respawn Star Wars 2022 معرفی شد و گفته شد اثری با محوریت یک نفر است. اما این امکان وجود دارد که بخش چند نفره یا در زمان انتشار یا پس از انتشار در حالت پخش در مقابل بازیکن یا بازیکن در مقابل هوش مصنوعی قرار گیرد.

با توجه به اینکه Star Wars Jedi: Survivor جدیدترین نسخه Respawn است که قرار است منتشر شود، بعید است که برای مدتی خبری در مورد این تیراندازی اول شخص بشنویم. در هر صورت، سری آینده جنگ ستارگان یک رویداد جالب در صنعت بازی است.

موتور بازی Star Wars Respawn قرار است Unreal Engine باشد 5 ساله باشد پیتر هرشمنکارگردان بازی پس از انتشار گفت: «همکاری با Lucasfilm Games برای ایجاد یک بازی تیراندازی اول شخص جدید در دنیای جنگ ستارگان برای من رویایی است که به حقیقت پیوسته است. چون این داستانی است که من همیشه می خواستم بگویم.”

با توجه به پیشرفت روند ساخت بازی، انتشار پیشنهاد شغلی برای این شغل دور از انتظار نیست. در این آگهی که مربوط به استخدام یک مهندس ارشد نرم افزار گیم پلی است، گفته شده که این سمت برای تیم FPS جنگ ستارگان است. تاکنون هیچ اتفاق عجیبی رخ نداده است. اما در قسمت صلاحیت ها به وضوح ذکر شده است که کارمند جدید باید تجربه کار بر روی یک بازی چند نفره را داشته باشد.

بخوانید  نینتندو برای مواجهه با کمبود سوییچ 2 در اولین سال انتشار خود آماده می شود

با توجه به آگهی کاری ارسال شده توسط استودیو Respawn، این احتمال وجود دارد که بازی جدید جنگ ستارگان این استودیو دارای بخش چند نفره باشد.

استودیو Respawn شغل جدیدی منتشر کرده است که بر اساس آن بازی جدید جنگ ستارگان این استودیو باید دارای بخش چند نفره باشد. این استودیو که عادت به تولید آثاری مانند Star Wars Jedi: Fallen Order، او Titanfall و Apex Legends را دارد و در حال کار بر روی یک بازی جدید Star Wars در سبک تیراندازی اول شخص است.