امکان شناسایی کارگردان فیلم لایو اکشن بامبی دیزنی


سارا پلی که برای نوشتن فیلمنامه زنان صحبت می کنند برنده جایزه اسکار شده است، در حال مذاکره با دیزنی برای کارگردانی بامبی است.

دیزنی در حال انجام بازسازی لایو اکشن Bambi است و اکنون در آخر اخبار سینما و تلویزیونبه نظر می رسد کارگردان این فیلم لایو اکشن مشخص شده است. سارا پلی پس از برنده شدن اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی برای زنان سخنگو، در حال مذاکره با والت دیزنی برای کارگردانی بامبی است. ضرب الاجل نشان می دهد که مذاکرات هنوز در مراحل اولیه است و هیچ چیز قطعی نیست.

ددلاین از منابع دریافته است که بامبی قرار است یک موزیکال باشد و آهنگ‌هایی توسط ستاره موسیقی کانتری و برنده شش جایزه گرمی، کیسی ماسگریوز نوشته شود. علاوه بر این، میکا فیتزرمن بلو و نوآ هارپستر که فیلمنامه های Maleficent: Mistress of Evil و A Beautiful Day in the Neighborhood را نوشته اند، مسئولیت نگارش فیلمنامه فیلم اخیر بامبی را بر عهده دارند.

سارا پولی

بامبی داستان بچه آهویی را دنبال می کند که قرار است شاهزاده جنگل شود، عنوانی که اکنون توسط پدر بامبی، که از حیوانات جنگل در برابر شکارچیان محافظت می کند، دارد. بامبی ابتدا با خرگوشی به نام تامپر دوست می شود، سپس با سایر حیوانات جنگلی از جمله گل و فالین دوست می شود. او بسیار به مادرش وابسته است و مدام از مادرش درباره دنیای اطرافش سوال می پرسد و مادرش در مورد خطرات جنگل به او هشدار می دهد.

یک روز در چمنزار بامبی با شاهزاده جنگل آشنا می شود اما متوجه نمی شود که او پدرش است و در همین حین شکارچی وارد علفزار می شود و آنها به داخل جنگل فرار می کنند و بامبی از مادرش جدا می شود. سارا پلی که بیشتر برای بازی در سریال Tales of the Island شناخته می شود، کارگردانی فیلم هایی چون Away from Her، Take This Waltz و Women Talking را دارد و برای فیلم Away from Her نامزد دریافت اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی شده است. بود.

بخوانید  اسباب‌بازی‌های اسرارآمیز باستانی، آیا کودکان هزار سال پیش وسایل بازی داشتند؟
تحریریه مجله بازی یک گیمر