امکان حالت تک نفره و co-op در بازی انحصاری پلی استیشن Deviation Games

پروفایل لینکدین درک سان Deviation Games نشان می‌دهد که بازی انحصاری PlayStation آینده آنها احتمالاً شامل حالت‌های تک‌نفره و co-op خواهد بود. Derek Sunshine که اخیراً به عنوان مدیر طراحی برای این پروژه منصوب شده است، اشاره کرد که در حال کار بر روی یک بازی AAA تک نفره / co-op به عنوان مدیر طراحی است.

تقریباً مسلم است که این بازی پروژه انحصاری پلی استیشن است که درک سانشاین در نوامبر 2022 شروع به کار روی آن کرد و در حال حاضر در حال توسعه است. دیویژن گیمز در ژانویه سال گذشته اعلام کرد که پروژه جدیدش در سال 2023 وارد فاز توسعه اصلی خواهد شد و پس از آن تعدادی پیشنهاد شغلی منتشر شد که نشان می داد بازی بعدی Deviation Games نقشی مبتنی بر داستان خواهد داشت. -بازی کردن

در سپتامبر 2022 اعلام شد که جیسون بلوندل، یکی از بنیانگذاران Deviation Games تصمیم به ترک استودیو گرفته است. در تابستان سال گذشته نیز مطلع شدیم که این استودیو با کمک تیم هنرهای تجسمی پلی استیشن، فرآیند موشن کپچر را برای بازی AAA خود آغاز کرده است. استودیوی دیویژن گیمز هنوز جزئیاتی در مورد پروژه بعدی خود در اختیار طرفداران قرار نداده است و احتمالاً گیمرها نباید چند سال دیگر منتظر عرضه و تجربه آن باشند.

نمایه LinkedIn Derek Sunshine احتمالاً به وجود حالت‌های تک نفره و co-op در پروژه انحصاری Deviation Games اشاره دارد.