امکان توسعه MMO Horizon و بازی موبایل با همکاری NCSoft

شما می توانید نظرات خود را در مورد اخبار بازی با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

به گزارش خبرگزاری مالی کره جنوبی MTN، سونی همکاری خود را با شرکت NCSoft، توسعه دهنده و ناشر بازی های موبایل Guild Wars، برای توسعه بازی جدید MMO در سری Horizon و عرضه آن بر روی موبایل آغاز کرده است. در گذشته، گزارش‌های مشابهی از سوی افراد داخلی معتبر در مورد ساخت بازی MMO سری Horizon با همکاری گوریلا گیمز و NCSoft وجود داشت. اگرچه به نظر می رسد که توسعه بازی هنوز شروع نشده است، اما استودیو NCSoft قبلاً لیستی از نیازهای حرفه ای خود را برای یک بازی به نام Project H منتشر کرده است.

کاور بازی Horizon Zero Dawn

همچنین اخیراً در آگهی های استخدامی پلی استیشن در آمستردام به استخدام یک تولید کننده ارشد بازی های موبایل اشاره شده است و در پستی دیگر برای استخدام مدیر ارشد تولید به عبارات مشابهی اشاره شده است. سپس پلی استیشن یک آگهی استخدامی برای استخدام مترجم زبان کره ای منتشر کرد. در حال حاضر تنها بازی در دست توسعه از سری Horzion که تایید شده است، Call of the Mountain است که قرار است بر روی پلتفرم واقعیت مجازی پلی استیشن VR2 عرضه شود.

از سال 2002، NCSoft به عنوان ناشر و شریک استودیوی ArenaNet در توسعه MMOs و سری موبایل Guild Wars کار کرده است. پس از مدتی، این شرکت استودیو ArenaNet را خریداری کرد که اعضای آن از کارمندان سابق بلیزارد بودند. اینگونه بود که NCSoft مالک سری Guild Wars شد. با توجه به جاهای خالی مختلف منتشر شده توسط گوریلا گیمز، گمان می رود این بازی جدید در سبک MMO های موبایل باشد. سال گذشته و قبل از انتشار Horizon Forbidden West، این استودیو هلندی به دنبال استخدام افراد با تجربه در بازی های MMORPG بود.

بخوانید  قوانین جدید اپل به این معنی است که اکنون یک شبیه ساز بازی در اپ استور وجود دارد

طبق آخرین گزارش، قرار است نسخه موبایل و MMO سری Horizon سونی با همکاری شرکت NCSoft ساخته شود.