امکان تشکیل استودیو برای کار بر روی نسخه نینتندو بازی های ندای وظیفه اکتیویژن بلیزارد

اکتیویژن بلیزارد احتمالا استودیویی را برای پورت بازی‌های Call of Duty برای کنسول نینتندو سوییچ تشکیل خواهد داد.

n-Space، استودیویی که نسخه‌های قبلی Call of Duty را برای کنسول‌های نینتندو پورت می‌کرد، در سال ۲۰۱۶ بسته شد. فیل اسپنسر مایکروسافت قبلا به گیمرها قول داده بود که پس از خرید اکتیویژن بلیزارد، بازی های Call of Duty را در اختیار کاربران نینتندو قرار دهد. در هر صورت، نمی توان انکار کرد که اکتیویژن بلیزارد احتمالاً به فکر انتقال بازی های Call of Duty به نینتندو سوییچ یا کنسول جانشین آن است که قرار است سال آینده عرضه شود.

به گفته سازنده محتوای نینتندو Doctre81، Activision اخیراً یک آگهی شغلی جدید در LinkedIn برای یک «طراح ارشد تجربه کاربری» برای کار در استودیوی جدید منتشر کرده است. در حالی که این نمی تواند چیزی را ثابت کند، طرفداران بر این باورند که اکتیویژن بلیزارد به دنبال استخدام شخصی برای کار در یک استودیوی مستقل است که به انتقال بازی های Call of Duty به نینتندو سوییچ و پلتفرم های آینده نینتندو اختصاص دارد.

در گذشته، نینتندو با اکتیویژن بلیزارد همکاری کرده بود تا بازی‌های Call of Duty را به پلتفرم‌های خود بیاورد. متأسفانه از زمان انتشار بازی Call of Duty: Ghosts برای Wii U در سال 2013، نسخه دیگری از این سری محبوب شوتر دیگر در دسترس کاربران نینتندو نیست. با این حال، از آخرین اخبار بازی متوجه شدیم که این شرایط احتمالا به زودی تغییر خواهد کرد و کاربران نینتندو می توانند Call of Duty را تجربه کنند.

بخوانید  بهترین فیلم های شارلیز ترون | ۲۵ اثر محبوب + امتیاز IMDB
با توجه به اینکه در حال حاضر «فقط» 5 کارمند در استودیوی بی نام اکتیویژن بلیزارد کار می کنند، می توان گفت که این استودیو از ابتدا شروع به شکل گیری کرد. فقط زمان مشخص خواهد کرد که این استودیو دقیقا روی چه چیزی کار می کند و چه زمانی به گیمرها خواهد رسید. سال گذشته کنسول نینتندو سوییچ به عنوان پرفروش‌ترین کنسول آمریکا شناخته شد و به نظر می‌رسد نینتندو می‌خواهد با افزایش تولید این کنسول یک سال دیگر در صدر باشد.