امکان تجربه رایگان و محدود Gotham Knights برای کاربران PlayStation Plus Premium

معیارهای سونی برای انتخاب مدت زمان نسخه های آزمایشی آثار مختلف منتشر شده در سرویس پلی استیشن پلاس نامشخص است. با این حال، تجربه یک ساعته بازی Gotham Knights می تواند کاربران را با حال و هوای کلی بازی آشنا کند و به آنها در تصمیم گیری برای خرید بازی کمک کند. داستان اصلی این بازی 16 ساعت از کاربران وقت می گیرد. جالب است بدانید که در صورت خرید کاربران بازی Gotham Knights، تمامی پیشرفت های انجام شده در طول مراحل بازی در نسخه آزمایشی مانند تروفی های کسب شده به نسخه خریداری شده اضافه خواهد شد.

بازی Gotham Knights در اواسط پاییز امسال برای طرفداران عرضه شد. جدیدترین ساخته استودیو بازی سازی WB Games Montreal واکنش‌های متوسطی را از سوی منتقدان و کاربران دریافت کرد. طبق آخرین اخبار دنیای بازی، سونی به تازگی نسخه آزمایشی این کتاب را در اختیار کاربران سرویس پریمیوم پلی استیشن پلاس قرار داده است. مشترکین سرویس مذکور می توانند به مدت یک ساعت بازی Gotham Knights را تجربه کنند. از طرفی کاربران می توانند Nickelodeon Kart Racers 3: Slime Speedway را به مدت دو ساعت تجربه کنند.

پوستر بازی Nickelodeon Kart Racers 3: Slime Speedway Game

سونی به تازگی نسخه آزمایشی بازی Gotham Knights را در اختیار کاربران رده پریمیوم سرویس پلی استیشن پلاس قرار داده است.

با این کار تعداد کل بازی های اضافه شده در ژانویه 2023 به 4 می رسد.در اواسط هفته جاری، نسخه آزمایشی The Last of Us Part 1 در دسترس دارندگان پلی استیشن پلاس پریمیوم قرار گرفت و کاربران می توانند دو ساعت را تجربه کنند. جدیدترین ساخته استودیوی بازی سازی Naughty Dog. در نهایت باید گفت که نسخه آزمایشی بازی A Plague Tale: Requiem را می توان به مدت دو ساعت برای دارندگان سرویس نام برده تجربه کرد.

بخوانید  تریلر جدید The Invincible مناظر وحشتناک Regis 3 را به نمایش می گذارد
نظرت چیه عزیزم؟ آیا بازی های ذکر شده را امتحان کرده اید؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.