امکان بازی در نقش رابرت داونی جونیور در بازسازی سرگیجه

استیون نایت

در آخر اخبار سینما و تلویزیونبازسازی یکی از بهترین فیلم های تاریخ سینما در دست ساخت است. ورایتی گزارش داد که پارامونت پیکچرز به دنبال بازسازی فیلم سرگیجه محصول 1958 آلفرد هیچکاک است. علاوه بر این، رابرت داونی جونیور در نظر گرفته شده است و در حال مذاکره برای بازی در بازسازی سرگیجه است. استیون نایت، خالق پیکی بلایندرز، در حال نوشتن فیلمنامه بازسازی سرگیجه است.

استیون نایت بیشتر برای ساخت سریال Peaky Blinders شناخته شده است، برخی از کارهای دیگر او عبارتند از: سریال تابو، سریال See، فیلم لاک، فیلم متفقین، فیلم جنایتکاران نوامبر، فیلم دختری در تار عنکبوت، فیلم آرامش. ، فیلم Locked Down و فیلم Spencer. . او همچنین اخیراً نوشتن فیلمنامه فیلم جدید جنگ ستارگان را بر عهده گرفت و در واقع جاستین بریت گیبسون را جایگزین دیمون لیندلوف، خالق نمایش هایی مانند Lost، The Leftovers و Watchmen کرد.

رابرت داونی جونیور نیز به همراه همسرش سوزان داونی از طریق کمپانی سازنده تیم داونی، بازسازی سرگیجه را تولید خواهد کرد. جان دیویس و جان فاکس از طریق دیویس انترتینمنت دیگر تهیه کنندگان فیلم هستند. سرگیجه به کارگردانی آلفرد هیچکاک و با بازی جیمز استوارت، کیم نواک، باربارا بل گدس، تام هلمور و هنری جونز یکی از تحسین‌شده‌ترین فیلم‌های تاریخ سینماست.

فیلم سرگیجه داستان یک کارآگاه سابق پلیس به نام اسکاتی فرگوسن را دنبال می کند. مدتی بعد، یکی از آشنایان به نام گاوین الستر، اسکاتی را به عنوان یک محقق خصوصی استخدام می کند تا همسر الستر، مادلین را که مدتی است به طرز عجیبی رفتار می کند، ردیابی کند. پس از پایان دنیای سینمایی مارول، رابرت داونی جونیور اخیرا در فیلم اوپنهایمر کریستوفر نولان بازی کرد.

بخوانید  تاریخ انتشار حالت The Mercenaries، بازسازی Resident Evil 4 مشخص شد

رابرت داونی جونیور بازیگر مرد آهنی در حال مذاکره برای بازی در بازسازی فیلم سرگیجه آلفرد هیچکاک است.