امکان انتشار بازی Valorant برای کنسول ها را افزایش دهید

آگهی‌های شغلی اخیر شرکت Right Games احتمالاً به عرضه بازی Valorant در ایکس‌باکس و پلی‌استیشن اشاره دارد.

Valorant یکی از معدود آثار Riot Games است که قابلیت پورت روی کنسول ها را دارد. این شرکت عناوینی مانند Wild Rift، Teamfight Tactics و Legends of Runeterra را ارائه می دهد که می توان آنها را در موبایل تجربه کرد.

در توضیح یکی از این فرصت های شغلی آمده است: “افراد در این زمینه با رهبران تیم توسعه در قسمت کمپین نسخه های کنسول کار می کنند.” پیش از این شایعات زیادی در مورد عرضه بازی Valorant بر روی کنسول هایی مانند ایکس باکس و پلی استیشن منتشر شده بود. حتی رایت گیمز نیز به طور ضمنی این موضوع را تایید کرده است. در گذشته، توسعه‌دهنده اعلام کرده بود که می‌خواهد Valorant را برای مخاطبان گسترده‌تری در دسترس قرار دهد.

Riot Games فرصت های شغلی جدیدی را برای یک طراح کنسول برای Valorant منتشر کرده است که ظاهراً تأیید می کند که شوتر اول شخص در آینده برای ایکس باکس، پلی استیشن و سایر کنسول ها عرضه خواهد شد.

Rite Games اخیراً چندین پیشنهاد شغلی را در Hitmarker منتشر کرده است، پلتفرمی که به حرفه های بازی های ویدیویی اختصاص دارد، در ارتباط با پورت کنسول Valorant. این سازنده در تاریخ 17 نوامبر (26 آبان) با درج آگهی اعلام کرد که به دنبال مدیر طراحی بازی هستند. در 23 نوامبر، Riot Games اعلامیه دیگری را برای یک طراح ارشد بازی کنسول منتشر کرد.

بخوانید  تریلر Hyper Light Breaker نبرد با یک دشمن سرسخت را نشان می دهد