امکان اضافه کردن Assassin’s Creed Valhalla به Xbox Game Pass


فهرست لوگوی Xbox Game Pass در فروشگاه Xbox لهستان نشان می دهد که Assassin’s Creed Valhalla ممکن است در آینده نزدیک به سرویس اشتراک مایکروسافت بپیوندد.

به نظر می رسد Assassin’s Creed Valhalla به Odyssey و Origins در لیست بازی های Game Pass اضافه شده است. درج لوگوی Game Pass در صفحه اختصاصی این بازی در فروشگاه ایکس باکس لهستان، این شایعه را در رسانه ها مطرح کرده است.

همانطور که گفته شد، Assassin’s Creed Origins و Assassin’s Creed Odyssey در GamePass موجود هستند و به نظر می رسد Assassin’s Creed Valhalla نیز به این گروه خواهد پیوست. وب سایت XGP.pl گزارش داد که ممکن است این یک اشتباه ساده باشد، اما ممکن است باعث شده باشد که این خبر زودهنگام منتشر شود. یوبی سافت در این مورد چیزی ذکر نکرده است و فعلا این خبر را باید شایعه دانست. اما هنوز هم ممکن است.

لوگوی Xbox Game Pass در Assassin's Creed Valhalla

Assassin’s Creed Valhalla به تازگی به 20 میلیون بازیکن رسیده است و قرار است داستان Ivor را با یک بسته الحاقی رایگان که اواخر امسال منتشر می شود، پایان دهد. این مجموعه با پایان کار خود در Assassin’s Creed Valhalla به ریشه های سری Assassin’s Creed در بازی Assassin’s Creed Mirage باز می گردد، سپس با قسمت جدید این بازی RPG جهان باز به ژاپن فئودال منتقل می شود.

در نهایت، نظرات خود را در مورد آن با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بخوانید  نقش بنیسیو دل تورو در فیلم بعدی وس اندرسون