امکان ارائه بازی های نتفلیکس در تلویزیون

ظاهراً نتفلیکس در حال کار بر روی قابلیتی است که به کاربران امکان می دهد از گوشی هوشمند خود به عنوان یک کنترلر برای تجربه بازی در تلویزیون استفاده کنند. رسانه بلومبرگ این گزارش را منتشر کرده است استیو موزرتوسعه دهنده و ناشر iOS TheTapeDrive همچنین کد منبع این مشکل را دریافت کرده است.

بدون شک این شرکت می خواهد خدمات و گستره بازی خود را گسترش دهد. از زمان معرفی این سرویس در سال 2021، شاهد حضور قابل توجهی از آن نبوده‌ایم و اکنون بازی‌های نتفلیکس تنها بر روی تلفن‌های همراه و تبلت قابل اجرا هستند. پس طرح فوق می تواند راهی برای افزایش تعداد کاربران سرویس بازی نتفلیکس باشد.

این کد در نرم افزار نتفلیکس است که می گوید: “یک بازی در تلویزیون شما برای پخش نیاز به کنترلر دارد، آیا می خواهید از این موبایل به عنوان کنترلر استفاده کنید؟” این جمله نشان می دهد که نتفلیکس حداقل در حال آزمایش این طرح است. با وجود اینکه وی هیچ بیانیه رسمی در این باره منتشر نکرده است.

لازم به ذکر است که رسانه های یوروگیمر نیز در این خصوص سعی کردند با نتفلیکس تماس بگیرند که البته پاسخی ندادند. سال گذشته گزارش شد که کمتر از یک درصد از مشترکان نتفلیکس بازی های آن را به صورت روزانه تجربه کرده اند. البته این شرکت در این مدت چندین استودیو بازی سازی را خریداری کرد.

طی یک سال گذشته، نتفلیکس Spry Fox، خالق Triple Town و Cozy Grove، Next Games، سازنده بازی موبایل The Walking Dead و Night School Studios، توسعه دهنده Oxenfree را خریداری کرده است. همچنین در ماه سپتامبر گزارش شد که نتفلیکس در حال ایجاد استودیوی بازی سازی داخلی خود است که هدف آن ایجاد بازی های اصلی در سطح جهانی بدون تبلیغات یا خرید درون برنامه ای است.

بخوانید  باب اسفنجی و لاک‌پشت‌های نینجا جهش یافته نوجوان تجربیات رسمی Roblox را دریافت می‌کنند

این امکان وجود دارد که قسمت بازی های نتفلیکس در تلویزیون ها ارائه شود و امکان استفاده از تلفن همراه کاربر به عنوان دسته را داشته باشد.