امکان ارائه بازی جدید Tango Studio در رویداد ایکس باکس و بتسدا فردا

طبق شایعات جدید، به نظر می رسد استودیو Tango Gameworks قصد دارد از بازی جدید خود در جریان رویداد Xbox و Bethesda رونمایی کند.

نظرت چیه عزیزم؟ آیا کار قبلی این استودیو را تجربه کرده اید؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

وقوع این امر شاید نشان دهنده فاصله کم معرفی تا انتشار رسمی این اثر باشد. در حال حاضر، همه موارد ذکر شده فقط شایعه هستند و بهتر است منتظر رویداد developer_direct از Xbox و Bethesda باشیم، اما قبل از آن علامت تجاری بازی Hi-Fi Rush توسط Bethesda به ثبت رسیده است.

سال گذشته شینجی میکامی سازنده سری بازی های Resident Evil و رئیس تانگو گیم ورکز تایید کرد که این استودیو پروژه جدیدی را تحت مدیریت او دارد. جان یوهانس کارگردان The Evil Within 2 در حال ساخت است و آن را به عنوان یک اثر کاملا جدید ارائه کرده است.

یکی از شخصیت های بازی GhostWire: Tokyo

این ادعا بر اساس سخنان یک افشاگر معروف به نام است BillbilKun در توییتر ظاهر شد. به نظر می رسد کار بعدی توسعه دهندگان از آثاری مانند Ghostwire: Tokyo در رویداد فردا به نمایش گذاشته و رسما معرفی شود. بر اساس این اطلاعات، محصول جدید استودیو تانگو Hi-Fi Rush نام خواهد داشت. ظاهرا بازی آینده Tango Gameworks توسط ESRB و PEGI رتبه T و 12 را دریافت کرده و در دو نسخه استاندارد و لوکس در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

تنها زمان کوتاهی تا رویداد Xbox و Bethesda Developer_Direct باقی مانده است. این مراسم فردا ساعت 23:30 برگزار می شود. این رویداد بیش از 40 دقیقه طول خواهد کشید. علاوه بر ارائه اطلاعات جدید در مورد آثار مورد انتظار مانند Redfall، Forza Motorsport و Minecraft Legends و اعلام تاریخ انتشار آنها، به نظر می رسد که ساخته جدید مایکروسافت نیز در این رویداد ارائه شود. طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی، شایعات زیادی مبنی بر معرفی اثری جدید از Tango Gameworks، سازنده سری بازی های The Evil Within وجود دارد.

بخوانید  پشتیبانی پردازنده Core i9-13900K از حالت 350W در برخی مادربردهای سری 700