امبر هرد از طرفداران برای «حمایت بی‌نظیر» پس از درام Aquaman 2 و Johnny Depp تشکر می‌کند



امبر هرد، هنرپیشه، پس از اولین نمایش Aquaman and the Lost Kingdom بیانیه‌ای منتشر کرد و از طرفداران به خاطر حمایت‌شان پس از درگیری حقوقی با جانی دپ و ادعای او مبنی بر کاهش نقشش در دنباله‌ی فیلم، تشکر کرد.

او نوشت: “بعد از این همه مدت، Aquaman 2 موفقیت آمیز بود (ببخشید، این خیلی آسان است). از همه طرفدارانم برای حمایت و محبت بی دریغشان در طول AQ Returns مرا تشکر می کنم. بسیار متشکرم.

هرد تعدادی عکس از پشت صحنه ساخت Aquaman and the Lost Kingdom و همچنین چند ویدیو در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت که نشان می دهد شیرین کاری های او را تمرین می کند.

انتشار این بیانیه پس از آن منتشر شد که هرد در شکایت خود علیه دپ گفت که برادران وارنر. «نمی‌خواست من را وارد فیلم کند». او همچنین گفت که نقش او در ادامه فیلم “کاهش یافته است”. کارگردان جیمز وان به این موضوع پاسخ داد و گفت که دیدگاه او برای آکوامن و پادشاهی گمشده همیشه این بود که فیلم روی آکوامن (جیسون موموآ) و اورم (پاتریک ویلسون) تمرکز کند. وان گفت که فیلم اول قرار بود به طور برجسته‌تری از Mera استفاده کند.

وان گفت: “اولین یک فیلم اکشن ماجراجویی عاشقانه بود، دومی یک فیلم اکشن ماجراجویی عاشقانه بود. ما آن را به حال خود رها می کنیم.”

هرد در دادگاه شهادت داد که پس از صدور حکم منع دپ، مجبور شد «بسیار سخت برای حفظ حرفه‌ام بجنگد». “من فرصت ها را از دست دادم. از کار و کمپین هایم اخراج شدم.” او همچنین به دادگاه گفت که برادران وارنر. اساساً بسیاری از نقش هایم را از دست داده بود.»

بخوانید  Hasbro Reveals New Star Wars Toys, Including A Mace Windu Black Series Two-Pack

محاکمه سرشناس بین هرد و دپ در سال 2022 به پایان رسید و دپ به اتهام بدنام کردن به هرد مجرم شناخته شد. او به پرداخت 2 میلیون دلار به هرد محکوم شد. در همین حال، دپ 10 میلیون دلار از هرد به عنوان خسارت جبرانی دریافت کرد.

Aquaman and the Lost Kingdom در اواخر دسامبر اکران شد و تا کنون نزدیک به 259 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروش داشته است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر