الحاق نادرشاه ایران به تمدن 6

دانلود فیلم آپارات

لازم به ذکر است که این بسته های اضافی را می توان به صورت جداگانه خریداری کرد.

یک فصل جدید برای Civilization 6 قرار است با نام Leader Pass منتشر شود که طی آن شاهد هجده لیدر قابل انتخاب خواهیم بود.

هفته گذشته بود که اطلاعاتی درباره سیزن پس جدید Civilization 6 به بیرون درز کرد و حالا 2K Games رسما از آن رونمایی کرده است. این Season Pass، به نام Leader Pass، شامل دوازده رهبر جدید و شش برداشت جدید از رهبران فعلی است. به تعداد کل رهبران آن 18 لیدر قابل بازی جدید در شش بسته الحاقی وارد خواهند شد.

می‌توانید Leader Pass را روی رایانه شخصی از طریق Steam و Epic Store، برای Mac از طریق Steam و Mac App Store و برای iOS از طریق App Store خریداری کنید. اولین بسته الحاقی با نام Grand Negotiator Pack هفته آینده در 30 آبان (30 آبان) منتشر خواهد شد. بسته های این لیدر به شرح زیر است و با نزدیک شدن به تاریخ انتشار هر DLC، اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد:

  • بسته 1 – بسته مذاکره کنندگان بزرگ: در 30 آبان (21 نوامبر) منتشر شد. مهارت های دیپلماتیک خود را با این بسته آزمایش کنید. از جمله آبراهام لینکلن آمریکا، ملکه نزینگا مبنده کنگو و سلطان صلاح الدین عربستان.
  • The Second Pack – The Great Commanders Pack: با این بسته سربازان خود را به پیروزی هدایت کنید. از جمله توکوگاوا ژاپن، نادرشاه ایران و سلیمان کبیر (اول) از امپراتوری عثمانی. لازم به ذکر است که نادر شاه برای صاحبان بسته سناریوی ایران و مقدونیه و سلیمان اول برای دارندگان این افزونه محفوظ است. گردآوری طوفان در دسترس خواهد بود.
  • The Third Pack – The China Leaders Pack: با این بسته سلسله های جدیدی تشکیل دهید. از جمله یونگلو، چین شی هوانگ متحد کننده و ژو زتیان.
  • بسته چهارم – Desert Rulers Pack: با این بسته گهواره بشریت را پیدا کنید. از جمله رامسس مصر، کلئوپاترا از مصر بطلمیوس و پادشاه سوندیاتا کیتا از مالی. برای دریافت King Keita به بسته Gathering Storm نیاز دارید.
  • The Fifth Pack – The Great Builders Pack: با این بسته جهان را بهتر از همیشه بازسازی کنید. از جمله تئودورا بیزانسی، سجونگ از کره و لودویگ دوم آلمان. برای به دست آوردن تئودورا به بسته های بیزانتیوم و گل و گذرگاه مرزی جدید و برای سجونگ به گسترش Rise and Fall نیاز دارید.
  • بسته 6 – Rulers of England Pack: مجموعه رو به رشد پادشاهان خود را با این بسته کامل کنید. شامل الیزابت اول از انگلستان، هارالد هاردرادا Varangian از نروژ و ویکتوریا، عصر بخار انگلستان.
بخوانید  متا کوئست اکنون سرویس اشتراک بازی های خاص خود را دارد
سپس این رتبه بندی برای دارندگان فعلی و جدید Civilization 6 Anthology در Steam و Epic رایگان خواهد بود. هر رهبر با توانایی‌های جدید یا بهبود یافته و همچنین برنامه‌های نوآورانه‌ای همراه خواهد بود که نحوه بازی شما را در طول پنج ماه سلطه بر جهان تغییر می‌دهد. این شش DLC از 30 آبان (21 آبان) تا مارس 2023 منتشر خواهند شد.