اقدام بلیزارد در برابر تقلب کنندگان Overwatch 2

واضح است که استفاده از عبارت “نرم افزار پشتیبانی” به دلیل قوانین پلتفرم دیسکورد است و در واقع این نرم افزار تقلب است و واقعا برای کمک به مردم طراحی نشده است. خوشبختانه بلیزارد قصد دارد در بازی خود علیه تقلب اقدام کند. با این حال، این تنها مشکل Overwatch 2 نیست و مشکلات دیگری مانند سیستم درآمدزایی بازی نیز وجود دارد.

بلیزارد تهدید کرده است که علیه یک ارائه دهنده تقلب Overwatch 2 اقدام قانونی خواهد کرد.

متأسفانه، با هر بازی چند نفره جدید، مشکلات تقلب بزرگی وجود خواهد داشت. این موضوع برای Overwatch 2 نیز صادق است. کاری که بازیکنان زیادی را جذب خود کرده و مشخص است که مشکلاتی در ارتباط با تقلب به وجود خواهد آمد. حالا با گزارش کاربر Reddit t33hee در Overwatch subreddit فکر می کند بلیزارد در حال سرکوب یک متقلب به نام Rijin است.

در ادامه این بیانیه آمده است: «علاوه بر این، خدمات اضافی مرتبط با این نرم افزار مانند خرید یا استفاده امکان پذیر نخواهد بود. ما درک می کنیم که مشتریان ما ممکن است از تصمیمات ما احساس عصبانیت یا ناراحتی کنند، اما متأسفانه کنترلی بر این موضوع نداریم. ” از آنجا، تصویر به پایان می رسد. البته کاربر مذکور اشاره کرده که ظاهرا بلیزارد تهدید به اقدام قانونی کرده است.

این کاربر با انتشار تصویری از سازندگان نرم‌افزار اعلام کرد که دیگر در دسترس نخواهد بود: «مشتریان/بازدیدکنندگان عزیز، متأسفیم به اطلاع شما می‌رسانیم که ابزار Overwatch ما (حق کپی رایت انحصاری بلیزارد) متوقف شده است زیرا ما به‌صورت دستی حذف می‌کنیم. خدمات فوق الذکر، پس از ساعت 8 بعد از ظهر به وقت شرقی دیگر در دسترس نخواهند بود.

بخوانید  امکان عرضه کارت گرافیک RTX 4070 انویدیا با قیمت 599 دلار

Overwatch 2 برای PC، PlayStation 5، Xbox Series X | Xbox Series S، PlayStation 4، Xbox One و Nintendo Switch در دسترس هستند.