افشای شخصیت Writer در تریلر طولانی گیم پلی Layers of Fear

در میان جدیدترین اخبار بازی، می دانیم که تیم بلوبر و استودیو انشار تریلر طولانی گیم پلی Layers of Fear، جدیدترین قسمت این مجموعه را منتشر کرده اند. تریلر Writer را معرفی می‌کند، یک شخصیت قابل بازی جدید، که وارد فانوس دریایی می‌شود و داستانی را بررسی می‌کند که تمام رویدادهای نسخه‌های قبلی را به هم پیوند می‌دهد. البته باید به خاطر داشته باشید که این تریلر نسخه نهایی بازی را نشان نمی دهد.

در لایه‌های ترس، بازیکنان به خانه نسخه اول بازمی‌گردند و فانوس جدیدی را به دست می‌گیرند که به ظاهر رویاهای تاریک را می‌سوزاند. بسیاری از صحنه ها آشنا به نظر می رسند. چون وقایع را از دید پینتر نشان می دهند. اما ماجراهای این بازیگر در لایه های ترس 2 نیز به چشم می خورد. این بازی شامل نسخه های قبلی و بسته های الحاقی آنها و همچنین فصل جدیدی به نام The Final Note خواهد بود.

محیط های ترسناک بازی Layers of Fear

دانلود فیلم آپارات

محیط های ترسناک بازی Layers of Fear

تریلر گیم پلی 11 دقیقه ای Layers of Fear مکانیزم های جدیدی مانند فانوس و چگونگی پیوند ماجراجویی نویسنده با قسمت های قبلی این مجموعه را نشان می دهد.

محیط های ترسناک بازی Layers of Fear

بازی Layers of Fear با موتور بازی Unreal Engine 5 ساخته شده است و از فناوری Lumen، ردیابی، تنظیمات گرافیکی نور حجمی (کیفیت افکت های نوری) و HDR پشتیبانی می کند. این بازی در ژوئن 2023 (ژوئن 1402) برای کاربران پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس در دسترس خواهد بود. Xbox Series S و PC گنجانده شده است. طرفداران باید انتظار داشته باشند که جزئیات بیشتری در مورد این بازی در ماه های آینده منتشر شود.

بخوانید  گیمریا، سرویس استریم همراه اول | الکامپ ۲۰۲۳