افشای تاریخ انتشار نسخه نسل نهمی بازی The Witcher 3

حالا یکی از کاربران ردیت مدعی شده که خود یکی از کارکنان فروشگاه GAME در کشور انگلستان بوده و تصاویری از دیتابیس این فروشگاه را با مخاطبان به اشتراک گذاشته است. در این فهرست، بازی The Witcher 3 GOTY Edition را برای PS5 و ایکس باکس سری ایکس و اس مشاهده می‌کنیم که برای روز جمعه ۹ دسامبر ۲۰۲۲ (۱۸ آذر) برنامه‌ریزی شده است.

به نظر می‌رسد که یک فروشگاه انگلیسی تاریخ عرضه بازی The Witcher 3: Wild Hunt برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | اس را فاش کرده است.

نسخه ارتقاء یافته بازی The Witcher 3: Wild Hunt برای کنسول‌های نسل ۹ در ابتدا توسط استودیوی سیبر اینتراکتیو و برای سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده بود. بااین‌حال سی در پراجکت رد اوایل امسال اعلام کرد که مسئولیت ساخت این بازی از استودیو Saber گرفته شده و یکی از تیم‌های داخلی CDPR این پروژه را پیش می‌برد. بااین‌حال از آن زمان تاکنون تاریخ مشخصی برای عرضه‌ی بازی اعلام نشده است. فقط اینکه ادام کیسینسکی، مدیرعامل استودیو در گزارش مالی ماه سپتامبر خود به «اواخر سال ۲۰۲۲» اشاره کرده بود.

یکی از این بازی‌ها توسط یک استودیوی خارجی و به‌عنوان یک بازی «مستقل و کامل» ساخته می‌شود، درحالی که بازی دوم توسط استودیوی The Molasses Flood ساخته شده و باید یک تجربه تک نفره و چند نفره را ارائه کند.



منبع

با اینکه این پست کمی بعد توسط این کاربر حذف شده، وبسایت Game Infinitus موفق شده تا قبل از این کار، اسکرین شاتی از آن را ذخیره کند.

بخوانید  بهترین بازی های داستانی اندروید | 25 بازی + لینک دانلود

Witcher 3 در فهرست یک فروشگاه انگلیسی

انتظار می‌رود CD Projekt Red دیر یا زود جزئیات بیشتری از زمانبندی عرضه بازی مورد انتظار خود را برای جدیدترین کنسول‌های سونی و مایکروسافت با طرفداران در میان بگذارد. استودیوی لهستانی اخیراً تأیید کرده که یک سه‌گانه جدید از مجموعه ویچر به همراه دو پروژه مرتبط دیگر را در دست ساخت دارد.