افزوده شدن پشتیبانی از VRR در آپدیت جدید Uncharted: Legacy Of Thieves Collection

افزوده شدن پشتیبانی از VRR در آپدیت جدید Uncharted: Legacy Of Thieves Collection

در ادامه می‌توانید تصویر توییت مذکور و افزوده شدن VRR در تنظیمات بازی را مشاهده کنید.

احتمالا ناتی داگ به بهبود نسخه پلی استیشن 5 این باندل پرداخت تا بیشتر درکنار ویژگی‌های بصری که نسخه کامپیوتر در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد، حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.



منبع

نکته جالب‌توجه، انتشار این آپدیت در زمانی است که تاریخ انتشار نسخه‌ی کامپیوتر این بازی فاش شده است. صفحه‌ی Uncharted: Legacy of Thieves Collection در فروشگاه اپیک گیمز تاریخ ۲۷ مهر را به‌عنوان روز انتشار این بازی نشان می‌دهد، اما سونی هنوز این تاریخ را به‌صورت رسمی تأیید نکرده است.

ناتی داگ در جدیدترین به‌روزرسانی Uncharted: Legacy Of Thieves Collection برای کنسول PS5، پشتیبانی از VRR را به این کالکشن ریمستر افزوده است.

مدتی از عرضه‌ی باندل دو نسخه‌ی آخر مجموعه‌ی آنچارتد با نام Uncharted: Legacy Of Thieves برای کنسول PS5 می‌گذرد. ناتی داگ به‌تازگی به‌روزرسانی جدیدی برای این بازی عرضه کرده است و اکانت توییتری NaughyNDC متوجه پشتیبانی از VRR در این به‌روزرسانی شد.

دیروز بود که ورژن ۱.۰۰۲.۰۰۰ این بازی برای پلتفرم PS5 در تمامی نقاط جهان در دسترس قرار گرفت. اگر تلویزیون یا نمایشگری دارید که از VRR پشتیبانی می‌کند، همین‌الان می‌توانید از این قابلیت بهره ببرید؛ وگرنه این به‌روزرسانی به جز بهبود کلی عملکرد، تغییر مشهودی در بازی شما ایجاد نخواهد کرد.

از آن‌جایی که دو بازی آخر آنچارتد در این باندل در بهترین حالت خود هستند، اگر نمایشگری دارید که از VRR پشتیبانی می‌کند، این به‌روزرسانی می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد. زیرا حالا این دو بازی در روان‌ترین حالت و با بالاترین نرخ فریم ممکن اجرا می‌شوند.

بخوانید  Ahsoka از جنگ ستارگان برای فصل دوم تمدید شد