افزایش نظم شهر و کاهش ترافیک با جدیدترین تکنولوژی داهوا به گزارش دوربین مارکت

صدای هشدار: آژیر هشدار یکی از ویژگی‌های تشخیص پارک غیرمجاز دوربین‌های داهوا است. زمانی‌که یک خودرو در در یک منطقه پارک ممنوع، پارک کند آژیر هشدار به منظور اخطار به خودرو، به صدا در می‌آید. دوبلندگوی پرقدرت در اطراف این نوع دوربین‌های داهوا قرار دارد که قادر به چرخش 360 درجه هستند تا هشدار های صوتی را در جهات مختلف پخش کنند.

همان‌طور که به این موضوع اشاره کردیم، داهوا همواره در تلاش است تا دوربین‌های مدار بسته هوشمندتر با حسگر های قوی تری تولید کند و در این مسیر، همیشه چند قدم از شرکت‌های رقیب خود جلوتر بوده است. برای آشنایی با دیگر ویژگی‌های هوش مصنوعی بکار رفته در تجهیزات امنیتی داهوا و اطلاعات بیشتر درباره‌ی امکانات متفاوت محصولات این برند می‌توانید به « صفحه دوربین مداربسته داهوا » در دوربین مارکت مراجعه کنید.

هوش مصنوعی در همه‌ی ابعاد و جوانب امور زندگی ما تاثیر مستقیم داشته است و طبیعتا هوش مصنوعی یکی از ویژگی‌های مهم تجهیزات امنیتی محسوب می‌شود. امروزه کیفیت بالا در دوربین‌های مداربسته به‌معنی دقت بالا و هوش مصنوعی قوی تر در آن‌ها است. شرکت داهوا همواره تلاش کرده است تا جدیدترین فناوری‌ها را در دوربین‌های خود به کار ببرد.

داهوا، بزرگ‌ترین تولید کننده تجهیزات امنیتی با یک راه هوشمندانه به حل این مشکل و افزایش نظم در سطح شهر کمک کرده است. دوربین‌های داهوا با تکنولوژی جدید خود قادر هستند تا پارک های غیرمجاز را تشخیص دهند. برای آشنایی با جدیدترین تکنولوژی دوربین داهوا به گزارش دوربین مارکت تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

بخوانید  اودین، بازیگر God of War Ragnarok، توسط پسرش متقاعد شد که نقش لازی را بازی کند

تشخیص پارک غیرقانونی با دوربین داهوا

پارک های غیرمجاز به یک دغدغه برای افسران راهنمایی و رانندگی تبدیل شده است و این دغدغه در شهر هایی که پارکینگ های عمومی کمتری دارند، پررنگ تر است. از بزرگ‌ترین مشکلاتی که پارک های غیرمجاز به‌دنبال دارند، افزایش ترافیک در سطح شهر است. دوربین داهوا در مسیر حل مشکلات ترافیکی موثر بوده است. چگونه؟ بهتر است در ابتدا ویژگی‌های ظاهری دوربین‌های نسل جدید داهوا را با یکدیگر بررسی کنیم.

تشخیص پارک غیرقانونی خودروها

 پایان رپورتاژ آگهی/.

حالت سوم: در این حالت دوربین، هم خودرو ها و هم مناطق را مورد بررسی قرار می‌دهد. درواقع این حالت ترکیبی از دو حالت قبل است و تصاویر را به‌صورت مجموعه‌ای ثبت می‌کند.

هوش مصنوعی دوربین نسل جدید داهوا

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و یک گیمر هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.



منبع

همچنین برای افزایش امنیت محل کار، محل سکونت یا اموال خود می‌توانید برای تهیه‌ی دوربین‌های مداربسته باکیفیت داهوا اقدام کنید. دوربین مارکت آماده است تا با مناسب ترین قیمت، باکیفیت ترین دوربین‌ها را به شما ارائه دهد. همین امروز با ما تماس بگیرید یا به آدرس اینترنتی doorbinmarket.com مراجعه کنید.

دوربین تشخیص پارک غیرقانونی داهوا در سه حالت قابلیت ضبط تصاویر را دارد که در این بخش این سه حالت را با یکدیگر مورد بررسی قرار می‌دهیم.

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و تغییر سبک زندگی، تعداد افرادی که برای خرید وسیله نقلیه اقدام می‌کنند روزبه‌روز درحال افزایش است و با افزایش خودرو های تک سرنشین، فضای پارک نیز در سطح شهر کاهش پیدا کرده است؛ بنابراین ممکن است بعضی از افراد خودرو های خود را در مکان های نامناسبی پارک کنند. راه‌حل چیست؟

بخوانید  حذف نسخه اول بازی Angry Birds

تشخیص پارک غیرقانونی در دوربین‌های WizMind داهوا راه حلی هوشمندانه برای کاهش مشکلات پارک و ترافیک در سطح شهر، که با افزایش خودرو ها بیشتر می‌شوند، بوده است. این دوربین‌ها مجموعه‌ای از مزایا را به شما ارائه می‌دهند تا بتوانید فضای پارک و ترافیک را در جاده های شهری، ایستگاه ها اتوبوس، تونل ها، بزرگراه ها، خروجی های آتش نشانی و… کنترل کنید.

حالت دوم: اولویت دوربین در این حالت به خودرو ها بازمی گردد. دوربین به‌طور کلی تمامی خودرو ها را مورد بررسی قرار می‌دهد و اطلاعات خودرویی که پارک غیرمجاز انجام داده باشد را ثبت می‌کند.

تشخیص خودرو با دوربین های مداربسته

دوربین داهوا، نگهبانی همیشه بیدار در سطح شهر است.

کیفیت بالا: این دوربین‌ها تصاویر را با جزئیات زیاد ثبت می‌کنند تا بتوانند اطلاعات خودرو مانند شماره پلاک را نیز ثبت کنند. بنابراین تصاویر این دوربین‌ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

سخن پایانی

حالت اول: اولویت دوربین در این حالت این است که منطقه ای که برایش تعیین شده است را بررسی کند و در صورت وجود پارک غیرقانونی در این مناطق، اطلاعات خودرو های مورد نظر را ثبت کند.

پیش‌بینی: حسگر های قوی دوربین تشخیص پارک غیرقانونی داهوا می‌تواند خودروها را زیرنظر بگیرد وهمزمان به‌دلیل کیفیت بالای تصویر، پلاک خودرو را ثبت، و مسیر حرکت آن را نیز پیشبینی کند.

نصب آسان: این دوربین‌ها طوری طراحی شده‌اند که به‌راحتی نصب می‌شوند و شما به‌تنهایی قادر خواهید بود تمام مراحل نصب دوربین را پیش ببرید. همین امر باعث می‌شود تا هزینه های نصب به حداقل برسد.

نحو کار دوربین تشخیص پارک غیرقانونی داهوا

بخوانید  واکنش منتقدین به بازی Splatoon 3

البته که هوش مصنوعی داهوا در تمام دوربین‌های مداربسته‌اش به کار رفته است و محصولات این برند ویژگی‌های خاص خود را دارد. از جمله ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد داهوا می‌توان به: قابلیت تشخیص چهره، تشخیص دما و…اشاره کرد؛ اما در این بخش به ویژگی‌های خاص که این دوربین‌های داهوا را از سایر دوربین هایش متمایز کرده است می‌پردازیم.

زاویه دید گسترده: صفحه های نمایش این دوربین‌ها از ضبط تصاویر به‌صورت پانوراما پشتیبانی می‌کند. حسگر های بکار رفته در این دوربین‌ها قابلیت تشخیص تا شعاع 100 متری را دارند.