افزایش احتمال عرضه میان نسلی بازی Assassin’s Creed Mirage


تام هندرسون، خبرنگار معتبر صنعت بازی با فاش کردن اطلاعات تازه از Assassin’s Creed Mirage، جزئیاتی مهم از عرضه‌ی میان‌نسلی و مولفه‌های گیم‌پلی این بازی را به‌اشتراک گذاشت.

در جریان آخرین اخبار بازی و به‌لطف فاش شدن اطلاعات موجود در صفحه‌ی رسمی بازی Assassin’s Creed Mirage در فروشگاه دیجیتالی پلی استیشن به‌دست تام هندرسون، ظاهرا عرضه‌ی میان‌نسلی این بازی برای کنسول‌های نسل هشت و نسل ۹ را باید قطعی بدانیم. طبق متن موجود در صفحه‌ی PS Store اثر نام‌برده، اشخاصی که نسخه‌ی پلی استیشن 4 این بازی را می‌خرند، بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای می‌توانند به‌نسخه‌ی پلی استیشن 5 آن دسترسی داشته باشند.

البته افرادی که نسخه‌ی دیسکی بازی برای پلی استیشن 4 را خریداری کنند و بعد کنسول پلی استیشن 5 آن‌ها از نوع دیجیتالی (بدون دیسک درایو) باشد، باید مبلغی را برای دسترسی به‌نسخه‌ی دیجیتالی بپردازند. لازم به‌ذکر است که متن نام‌برده خاطرنشان می‌کند که دارندگان نسخه‌ی دیسکی بازی برای پلی استیشن 4، می‌توانند همان دیسک را در کنسول پلی استیشن 5 غیر-دیجیتالی (دیسک خور) قرار بدهند و به‌نسخه‌ی نسل نهمی بازی دسترسی داشته باشند. متن کامل معرفی بازی AC Mirage در صفحه‌ی پلی استیشن استور به‌این شرح است:

«داستان بسیم را تجربه کنید. یک دزد مکار که طی مکاشفاتش در خیابان‌های شلوغ بغداد قرن ۹، به‌دنبال عدالت و پاسخ‌هایی برای سوالات خود می‌گردد. ازطریق یک تشکیلات مخفی با نام Hidden Ones، بسیم به‌یک اساسین خبره و مرگبار تبدیل می‌شود و سرنوشت خود را به‌گونه‌ای که حتی تصورش را هم نمی‌کرد، تغییر می‌دهد.

  • مولفه‌هایی را که مجموعه‌ی اساسینز کرید را برای ۱۵ سال به‌بازیکنان معرفی کردند و به‌نمادهای این سری تبدیل شدند، به‌گونه‌ای مدرن تجربه کنید.
  • بدون لحظه‌ای درنگ، شهر را ازطریق مکانیزم پارکور بپیمایید و با مکانیزم Assassination، اهداف خود را در مخفیانه‌ترین شکل ممکن از پیش رو بردارید.
  • کاوش در شهری سرزنده و متراکم را تجربه کنید؛ جایی که مردمانش به تک تک رفتارهای شما واکنش نشان می‌دهند. با کاوش در عصر طلایی شهر بغداد، از اسرار چهار منطقه‌ی اصلی این شهر پرده‌برداری کنید.

اگر نسخه‌ی پلی استیشن 4 بازی را خریداری می‌کنید، می‌توانید نسخه‌ی دیجیتالی پلی استیشن 5 را بدون پرداخت هزینه‌ی اضافه و خرید جداگانه‌ی نسخه‌ی نسل ۹ دریافت کنید. [تاکید می‌شود که] صاحبان نسخه‌ی دیسکی این بازی برای پلی استیشن 4 در زمان تجربه‌ی بازی روی پلی استیشن 5 یا دانلود آن برای این کنسول، باید دیسک بازی (نسخه PS4) را در کنسول PS5 خود قرار بدهند. دسترسی به‌نسخه‌ی پلی استیشن 5 برای افرادی که نسخه‌ی دیسکی بازی برای پلی استیشن 4 را خریداری کرده‌اند و پلی استیشن 5 آن‌ها نسخه‌ی دیجیتالی است، رایگان نخواهد بود».

از بازی Assassin’s Creed Mirage در رویداد Ubisoft Forward به‌صورت کامل رونمایی خواهد شد. راس ساعت ۲۳:۳۰ شنبه شاهد پخش یوبیسافت فوروارد خواهیم بود. نظر شما چیست؟ آیا با عرضه‌ی میان-نسلی تازه‌ترین نسخه از سری اساسینز کرید موافقید؟ دیدگاه خود را برای یک گیمر بنویسید.



منبع

بخوانید  مارول به دنبال احضاریه DMCA برای نام‌های لو رفته گفتگوی مرد مورچه‌ای است