افراد بد را در پوستر جدید Knock at the Cabin نشان دهید

این فیلم مهیج و مهیج در تاریخ 12 بهمن (14 بهمن) اکران می شود.

در خلاصه داستان فیلم Knock at the Cabin آمده است: «در حین تعطیلات در یک کابین دورافتاده، یک دختر جوان و والدینش توسط چهار غریبه مسلح گروگان گرفته می شوند که از خانواده می خواهند تصمیمی غیرممکن و دیوانه برای جلوگیری از آخرالزمان بگیرند. . با دسترسی محدود به دنیای خارج، این خانواده باید تصمیم بگیرند که به چه چیزی اعتقاد دارند و آیا می توانند قبل از نابودی همه چیز، فداکاری نهایی را انجام دهند.”

پوستر هنری جدید فیلم Knock at the Cabin به کارگردانی مستر نایت شیامالان

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر شدیم که یونیورسال پیکچرز پوستر هنری جدیدی از فیلم Knock at the Cabin (به کارگردانی) منتشر کرده است. ام نایت شیامالان با طرفداران به اشتراک گذاشته شد پوستر دستی را نشان می دهد که به کلبه نزدیک می شود و فاصله هر یک از انگشتان یکی از آنتاگونیست های فیلم را نشان می دهد.

دیوید باتیستا, The Guardians of the Galaxy Vol. 3 (نگهبانان کهکشان قسمت 3)، جاناتان گروفبازیگر سریال شکارچی ذهن بن الدریجبازیگر فلی بگ پرنده نیکی آموکامجری که در قدیمی (قدیمی) ظاهر می شود ابی کوینبازیگر فیلم زنان کوچک (زنان کوچک) روپرت گرینتبازیگر سریال بنده و کریستن کوی آنها از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم ضربه در کابین به ایفای نقش می پردازند.

فیلم ضربه در کابین بر اساس رمان کابین در انتهای جهان ساخته شده است پل ترمبلی کار تمام شد و ام نایت شیامالان فیلمنامه را نوشت و کارگردانی کرد. چمالان و اشوین راجان از Blinding Edge Pictures Inc. مارک بینستاک آنها به عنوان تهیه کننده فیلم و استیون اشنایدر، کریستوس وی. کنستانتاکوپولوس و اشلی فاکس به علاوه، تهیه کنندگان اجرایی این تریلر وحشتناک بودند.

بخوانید  فصل 2 سریال The Yellowjackets برای 24 مارس 2023 تنظیم شده است و اولین بار در Showtime پخش می شود.

یونیورسال پیکچرز پوستر جدیدی از فیلم ترسناک Knock at the Cabin به کارگردانی آقای نایت شیامالان منتشر کرده است.