اعلام زمان عرضه House of the Dead: Remake برای ایکس باکس سری ایکس

استودیو MegaPixel، سازنده بازی The House of the Dead: Remake و Forever Entertainment، ناشر آن اعلام کرده‌اند این بازی قرار است در تاریخ ۱ مهر (۲۳ سپتامبر) برای کنسول ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر شود. این بازی ابتدا ۱۸ فروردین (۷ آوریل) برای نینتندو سوییچ عرضه شده بود و پس از آن در تاریخ ۸ اردیبهشت (۲۸ آوریل) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی ازطریق فروشگاه استیم و GOG عرضه شده بود.

دانلود از آپارات

بازی نامبرده یک نسخه دوباره ساخته‌شده از بازی The House of the Dead است که در سال ۱۹۹۷ روی دستگاه‌های آرکید عرضه شده بود. این بازی کلاسیک در سبک Rail-Shooter تغییرات گیم‌پلی دریافت کرده است تا با استانداردهای جدید گیمینگ سازگار شود.

این بازی به مکانیزم‌های بازی اصلی وفادار است و درعین‌حال گرافیک و کنترل‌های مدرنی دریافت کرده است. از ویژگی‌های این اثر می‌توان به بخش چندنفره لوکال دونفره، پایان‌بندی‌های متعدد، قابلیت فوتو مد، پشتیبانی از اچیومنت‌ها، اسلحه‌خانه‌ای با اسلحه‌های قابل‌ آزادسازی، حالت جدید بازی در مواجهه با انبوهی از هیولاهای نامیرا، گالری از دشمنان و باس‌های روبه‌روشده با آن‌ها و گرافیک و عملکرد سازگارشده با کنسول ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس اشاره کرد.



منبع

بازی The House of the Dead: Remake قرار است تا پایان این هفته برای ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس عرضه شود.