اعلام تاریخ پخش فصل ۴ سریال You

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تاریخ آغاز فصل چهارم سریال You (تو) مشخص شده است. روز گذشته شبکه‌ی نتفلیکس در جریان رویداد آنلاین Tudum اعلام کرد که طرفدارها باید در تاریخ ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن) منتظر پخش نیمه‌ی اول فصل چهارم این سریال مهیج روان‌شناختی باشند و نیمه‌ی دوم آن در تاریخ ۱۰ مارس (۱۹ اسفند) تقدیم بیننده‌ها می‌شود. شبکه‌ی یک تیزر تازه از این سریال نیز پخش شد که در کانال یوتیوب نتفلیکس قابل مشاهده است.

پن بدجلی و تاتی گابریل دوباره برای ایفای نقش‌های جوئی گلدبرگ و مارین بلامی در فصل چهارم سریال You باز خواهند گشت و لوکاس گیج در نقش آدام، شارلوت ریچی در نقش کیت، تیلی کیپر در نقش بانو فیبی، امی-لی هیکمن در نقش نادیا و اد اسپیلرز در نقش ریس به بازیگرهای اصلی ملحق می‌شوند. از بازیگرهای فرعی این فصل نیز می‌توان به نیکی لین، شان پرتوی، ایدن چنگ، استیون هاگان، ایو آستین، داریو کوتس، برد الکساندر و آدام جیمز اشاره کرد.

شبکه‌ی نتفلیکس در تاریخ ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱ (۲۱ مهر ۱۴۰۰) سفارش تولید فصل چهارم سریال You را صادر کرد. این سریال مهیج روان‌شناختی توسط گرگ برلانتی و سرا گمبل خلق شده است و شرکت‌های برلانتی پروداکشنز، الوی اینترتینمنت و بخش تلویزیونی شرکت برادران وارنر وظیفه‌ی تولید آن را برعهده دارند. این سریال براساس کتابی با همین نام نوشته‌ی کارولین کپ‌نس ساخته می‌شود و به ماجراهای مدیر باهوش یک کتاب‌فروشی با نام جو گلدبرگ می‌پردازد.



منبع

شبکه‌ی نتفلیکس با پخش یک تیزر تازه از تاریخ پخش نیمه‌ی اول و دوم فصل ۴ سریال مهیج روان‌شناختی You پرده برداشت.

بخوانید  تاریخ انتشار Ghost of Tsushima PC لو رفت