اعلام تاریخ پخش فصل سوم سریال Jack Ryan آمازون

جان کرازینسکی، ابی کورنیش، وندل پیرس، مایکل کلی، بتی گابریل، جیمز کازمو، پیتر گینس، نینا هوس، مایکل پنیا و آلکسی مانولوف، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Jack Ryan حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین وان ویلموت وظیفه ساخت فصل سوم سریال جک رایان را بر عهده داشته است. علاوه‌براین، سریال Jack Ryan برای فصل چهارم نیز تمدید شده است که فصل چهارم این سریال قرار است فصل پایانی آن باشد، اما احتمال ساخت اسپین‌آف براساس آن وجود دارد.



منبع

در فصل سوم سریال Tom Clancy’s Jack Ryan، جک رایان در حال فرار و رقابت با زمان است. جک به اشتباه وارد یک توطئه بزرگ می‌شود و حالا در حال فرار است. اکنون جک هم ازطریق سازمان CIA و هم ازطریق یک جناح سرکش بین‌المللی که او به‌تازگی با آن مواجه شده، در حال تعقیب است و او مجبور است پنهان شود. او پس از عبور از اروپا، تلاش می‌کند تا زنده بماند و همچنین از یک درگیری گسترده جهانی جلوگیری کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش فصل سوم سریال Jack Ryan تایید و اعلام شده است. شبکه آمازون امروز اعلام کرد که هر هشت قسمت فصل سوم سریال جک رایان با بازی جان کرازینسکی در تاریخ چهارشنبه، ۲۱ دسامبر امسال (۳۰ آذر) از سرویس استریم پرایم ویدیو پخش خواهد شد و در دسترس کاربران این شبکه آنلاین در بیش از ۲۴۰ کشور قرار خواهد گرفت. همچنین اولین پوستر فصل سوم سریال Jack Ryan منتشر شده که تمرکز آن روی جک رایان با بازی جان کرازینسکی است:

بخوانید  به لطف Web Wings راه های جدیدی برای حرکت در Spider-Man 2 وجود دارد

شبکه آمازون سرانجام تاریخ پخش فصل سوم سریال Jack Ryan با بازی جان کرازینسکی را تایید و اعلام کرده است.